Ga naar inhoud

cdr Kruidvat het kopen waard?


Aanbevolen berichten

Is dat het eigen merk van de kruitvat of een ander merk? Ik heb er op zich geen ervaring mee. Maar zelf geef ik toch de voorkeur aan merk-cd's. Die zijn ook goed betaalbaar. Voordeel daarvan is dat ze soms langer goed blijven en beter compatible zijn met branders. Overigens is het zo dat de merk-cd's niet van het merk zelf af komen maar van een Aziatische firma. Soms kun je op beurzen cd's rechtstreeks van zo'n firma kopen zonder dat er een bekend merk op staat. De kwaliteit is dan precies hetzelfde, maar wel minder duur. Maar dat is toch behoorlijk veel moeilijker te vinden. Wat kosten die cd's bij de kruitvat eigenlijk?
Link naar reactie
Ik ben van menig dat het ABSOLUUT NIET BOEIT! wat voor een cd's je hebt ik heb een ricoh brander met clone cd en nero en ik brand met elk cd zonder problemen en heb ook nog nooit een probleem gehad dat de kwaliteit slechter is of word het is gewoon allemaal onzin (maar dat is mijn mening) dus aldi kruidvat vobis philips het maakt allemaal geen F*ck uit! grtz
Link naar reactie
Er zit wel degelijk verschil in de kwaliteit van de verschillende CDR schijfjes. Druk ze maar eens in een CD wisselaar.... De pruts merken zullen het niet doen. Met Philps en Sony heb ik goede ervaringen. Met MMore weer minder. Wat het branden betreft is je brander natuurlijk van belang maar voor weergave geldt zeker de kwaliteit van het schijfje.
Link naar reactie
Met de kwaliteit bedoel heb ik het over de lange-termijn... Kijk maar eens naar [url=http://www.kodak.be/global/nl/digital/cdr/tech/results.jhtml]dit artikel[/url]. Niet objectief wellicht, maar het geeft wel aan waar een cd aan onderhevig is... In computerbladen staan af en toe van dit soort tests.
Link naar reactie
[quote:3279775bd8="Slashhead"]Er zit wel degelijk verschil in de kwaliteit van de verschillende CDR schijfjes. Druk ze maar eens in een CD wisselaar.... De pruts merken zullen het niet doen.[/quote:3279775bd8] Inderdaad, in de auto blijven die k*t ceedees hangen of geven bij de eerste de beste hobbel in de weg een zware error en je radio slaat meteen op tilt. TDK en Maxell zijn mijn persoonlijke favs. :D
Link naar reactie
[quote:87cb5aa55e="Slashhead"]Er zit wel degelijk verschil in de kwaliteit van de verschillende CDR schijfjes. Druk ze maar eens in een CD wisselaar.... De pruts merken zullen het niet doen.[/quote:87cb5aa55e] Inderdaad, in de auto blijven die k*t ceedees hangen of geven bij de eerste de beste hobbel in de weg een zware error en je radio slaat meteen op tilt. TDK en Maxell zijn mijn persoonlijke favs. :D
Link naar reactie
[quote:d7594781fc="Eddey"]Met de kwaliteit bedoel heb ik het over de lange-termijn... Kijk maar eens naar [url=http://www.kodak.be/global/nl/digital/cdr/tech/results.jhtml]dit artikel[/url]. Niet objectief wellicht, maar het geeft wel aan waar een cd aan onderhevig is... In computerbladen staan af en toe van dit soort tests.[/quote:d7594781fc] ...Zoals in de C!T laatst. Persoonlijk neem ik ook altijd het goedkoopste merk. Al zit er iid wel wat verschil tussen. Lees de test eens.
Link naar reactie
Het is een persoonlijke keuze dus dat moet iedereen voor zich weten. Zelf heb ik altijd TDK's... Ik brand niet heel veel dus dan maakt dat beetje prijsverschil ook niet uit. En wat aanbiedingen in de gaten houden werkt ook: een keer in het plaatselijke krantje 10 TDK's voor 15 gulden. Dus ik daar heen, 2 dozen halen. Rekenen ze maar 1 doos af (dat had ik pas achteraf door). Dus 10 TDK cd's voor 7,50 :D
Link naar reactie
[quote:b485f11415="Eddey"]Zelf heb ik altijd TDK's... Ik brand niet heel veel dus dan maakt dat beetje prijsverschil ook niet uit. En wat aanbiedingen in de gaten houden werkt ook: een keer in het plaatselijke krantje 10 TDK's voor 15 gulden[/quote:b485f11415] En bij de V&D vaak grote 25 packs voor een paar pieken meer... Let altijd wel goed op de maximum burnspeed. Vandaar worden ze meestal in de aanbieding gegooid. :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...