Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Op dit moment zit de volgende voeding in mijn PC (letterlijk overgenomen van sticker): SEASONIC MODEL: SS-200PS R3-1 Rev:D.1 AC INPUT: 100-120 VAC 5A 50/60Hz / 200-240 VAC 3A 50/60Hz DC OUTPUT: +3.3V/14A +5V/21A +12V/6A -5V/0.5A -12V/0.8A +5Vsb/1A FUSE RATING 5.0A/250V MAX OUTPUT POWER: 200W Dit betreft dus volgens mij een simpele 200W-voeding. Nu maakt de fan die erin zit een behoorlijk lawaai (lees heel veel luchtverplaatsing met het nodige geluid) als de PC een aantal uren draait. Als hij net aanstaat zoemt het hele systeem lekker rustig. Nu kan ik natuurlijk alleen een nieuwe fan erin zetten, maar als de prijs meevalt kan ik er volgens mij beter een compleet nieuwe voeding inzetten. Van de huidige voeding heb ik nl. ook de bescherming van de fan opengeknipt om de fan schoon te kunnen maken van stof (voeding is moeilijk open te krijgen). Wat voor type/merk kan ik het beste hierin zetten? Het betreft een PII-350. Alvast bedankt van deze voeding-leek. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...