Ga naar inhoud

Uiterkoop bij Memo (o.a. goedkope Chieftec-kasten)


Aanbevolen berichten

Momenteel is er uitverkoop bij Memo. Ik liep er tegen aan in Zwolle, ik heb er een Chieftec Dragon miditower (zwart) met 340W voeding gekocht voor E 89, hetgeen volgens mij behoorlijk goedkoop is. De zilveren variant was E 110 en een zwarte bigtower variant ook E 110. Voor de rest ook wel leuke spulletjes, als je het toevallig nodig hebt. Ik was toch van plan om een dezer dagen een nieuwe (en wel precies deze) kast te kopen, dus dat kwam goed uit. Misschien zijn er anderen die ook wat aan deze tip hebben.
Link naar reactie
Nice :) Zie ook http://www.memo.nl/aktieshop.htm Ik zag daar Edimax netwerkkaartjes 10/100 + WOL staan voor 10 euro, normaal zijn ze 17 bij Memo. Ik wilde al naar Mycom gaan binnenkort (13 euro), maar als ze ze nog hebben vanmiddag hoeft dat niet meer :) En 1 voordeel: Memo zit bij ons in de buurt, Mycom niet (maar daar kom ik binnenkort toch in de buurt).
Link naar reactie
Ja, ze zitten ook bij mij in de buurt :-) Ze hebben op zich geen enorm assortiment (maar twee coolers voor Athlon bijv.), maar als je mazzel hebt, ligt er net iets in de aanbieding wat je toch al wilde hebben. Zoals in mijn geval die kast (ben echt erg blij mee... tot verbijstering van mijn huisgenoten ;-) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...