Ga naar inhoud

Nero 5.5.6.4 versus 5.5.8.2


Aanbevolen berichten

:o Ik heb getracht om via Nero 5.5.8.2 een cd rom te branden met mijn HP 8200 usb brander. Tot mijn verbazing zei Nero dat disc at once niet konden worden voltooid maar wel Track at once. Na het opnieuw installeren van Nero 5.5.6.4 hetzelfde gedaan en met de zelfde muziek. Dit zonder enige problemen. Kan iemand mij vertellen waarom dit onder 6.4 wel kan en onder 8.2 niet want dat snap ik niet!!! Is trouwens 8.2 terug te zetten naar het oude vertrouwde scherm zoals eerdere versie's? Bedankt
Link naar reactie
Ik heb het idee dat de nieuwe versie van Nero wel meer kuren vertoont. Zo heb ik regelmatig een CD gebrand waarop ook een aantal snelkoppelingen heb staan die ik wil bewaren. Met de nieuwe versie (en ik weet niet vanaf welke versie dit is veranderd) wordt het bijbehorende programma opgezocht (de verwijzing in de snelkoppeling dus) en is mijn CD plotseling te klein! Moet hierover toch eens een mailtje naar Ahead sturen, want een instelling hiervoor kan ik niet vinden. De weergave van je schermen moet je volgens mij in orde kunnen krijgen met instellingen, want daar heb ik niet echt veranderingen gemerkt. Had je eerst de Wizard en nu niet? Dan kun je die weer aanzetten (Help > Gebruik de Nero Wizard). Had je eerst Nederlands en nu Engels? Dan moet je van de site het taalbestand ophalen en installeren. Wat me overigens met de nieuwe versie ook was opgevallen (vanaf 8.0) was dat de gebrande bestanden in hoofdletters verschenen en koppelstreepjes underscores werden. Dit leverde voor mijn programmatuur nogal wat problemen op. Blijkt dat de standaard instelling ISO is en dat je dit moet veranderen in ASCII. Dit vind je op het scherm als je een nieuwe compilatie maakt of via eigenschappen onder de tab ISO > Tekenset. Deze instelling is ook van invloed op de labelnaam voor je CD. Misschien ook handig om te weten. Wim.
Link naar reactie
6.4 naar 8.2 : hoe kan het ? Ja software is ook mensenwerk. Voorbeeld Win98 heeft geen afsluitproblemen, komt 98Se uit, wel afsluitproblemen. :wink: Zou gewoon 6.4 blijven gebruiken. Ik gebruik ook Nero, ik heb de laatste upgrade ook gedownload, maar niet aangebracht. Zolang je software doet wat je wil moet je deze niet gaan wijzigen om het wijzigen. (standaard ICT slogan, if it aint broken dont fix it)
Link naar reactie
[quote:4d6e351a88="Bosje"]6.4 naar 8.2 : hoe kan het ? Ja software is ook mensenwerk. Voorbeeld Win98 heeft geen afsluitproblemen, komt 98Se uit, wel afsluitproblemen. :wink: Zou gewoon 6.4 blijven gebruiken. Ik gebruik ook Nero, ik heb de laatste upgrade ook gedownload, maar niet aangebracht. Zolang je software doet wat je wil moet je deze niet gaan wijzigen om het wijzigen. (standaard ICT slogan, if it aint broken dont fix it)[/quote:4d6e351a88] De nieuwste versies van Nero sinds begin dit jaar zijn alleen interresant voor mensen met Windows XP naar mijn mening.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...