Ga naar inhoud

Geen audio met CD-rom


Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds gister doet m'n CD-rom speler het niet waar ik normaliter audio-CD's in af speel. Data kan het wel lezen, maar met audio geeft hij niet thuis. In Winamp bijvoorbeeld ziet hij wel de tracks en de daarbij behorende tijden maar er verder is niets mogelijk. Bij de CD-speler van Windows98 geeft hij aan dat er geen audio-CD in de lade zit. Help? Is 'ie kapot? Gr, DP
Link naar reactie
:D Schiet mij maar lek! Nu doet de CD-rom het wel, terwijl ik gister ook een aantal keren de computer geboot had en hij het vervolgens niet deed. Kortom, relaxed!! Ik snap er niets van. Wilde zojuist een orginele audio-CD proberen en toen deed 'ie het ineens wel en daarna een gefikte audio-CD en ....... er kwam geluid uit. Ik vond het al zo raar dat data wel werkte en audio er niets gebeurde. Bedankt voor de hulp, hopelijk blijft 'ie het doen. DPinguïn
Link naar reactie
  • 1 maand later...
mischien is door 1 of andere reden het daadje van het geluid van de cd-rom naar het computer(of geluidskaart) er uit geschooten. bijv bij verpaatsen. of zat hij er niet goed in en heeft toen een schok,stootgekregen. valt naar te kijken, is te proberen. arthur :D :) :( :o :-? 8) :lol: :x :evil: :cry: :oops: :P :wink: :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...