Ga naar inhoud

Optische muis blijft branden.


Aanbevolen berichten

Hallo,ik heb een optische muis van Logitech. Vroeger ging ie altijd uit als ik de pc uitzette,maar tegenwoordig verrekt ie het. Gewoon als de pc dus uitstaat blijft ie branden. Ook als ik hem dan aanraak gaat ie harder branden,net als wanneer de pc wél aanstaat. Bij mijn vorige mobo hed ik het probleem,nu met m'n nieuwe mobo ook weer. Heeft dit iemand al eens meegemaakt,en op kunnen lossen? Ik hoor het graag! Gr.Mark.
Link naar reactie
Is het een probleem? ZOver ik weet kan een voeding standby staan. Alleen wat is standby? Op zich betekent dat volgens mij dat als er 220V is aangesloten er een speciale 5V spanningslijn beschikbaar is. Misschien dat de muis dat benut. Ik zie dit ook bij de PC van mijn ouders. Ik vermoed dat de muis niet het probleem is, maar de status van de netvoeding. Standby zetten van de computer betekent misschien niet precies hetzelfde als standby zetten van de voeding. Suggesties?
Link naar reactie
Tja, dat kan ook suggereren dat de muis op USB niet standby gebruikt kan worden. Dus eigenlijk ontbreekt er dan een stukje functionaliteit. Overigens de muis van mijn ouders is niet bedoeld voor USB. Zelf ervaar ik het ook niet als probleem, want het geeft aan dat de PC nog steeds verbonden is met het lichtnet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...