Ga naar inhoud

Aopen 32 speed writer


Aanbevolen berichten

[quote:11a963a514="Bigfoot"]Is dat nog steeds zo? Dat had ik ook met m'n oude AOpen 4x4x20. Dacht dat dat door een combinatie van oude brander en nieuwe CD-R's kwam.[/quote:11a963a514] Ja, die zuigen nog steeds als de beste. Een verkoper probeerde mij een 24x brander aan te smeren voor 150 Euro. :roll: Ben toen gewoon weggelopen en nooit meer terug gegaan. Ik heb een 32x LiteOn gekocht voor 89 Euro(maandje geleden). Dat is bijna de helft van de prijs van de Aopen :D
Link naar reactie
[quote:e84e5bb5da="collin"]wat spec. Aopen 32x12x48 write safe techn. just link nero 5.. 1xcdrw 1xcdr buffer 8mb write mode tao, dao,sao, ms,packwrite[/quote:e84e5bb5da] LitOn is ongeveer hetzelfde, maar dan DOET die het ook goed. Dus geen croam van mislukte CD's e.d. :lol: :lol: :lol: BTW, waar wil je hem kopen? Kijk ook eens of er een LiteOn tussenzit.
Link naar reactie
[quote:87118209bf="Bosje"]weet niet wa je allemaal met je brander wil doen, maar check bijv effe bij elaborate bytes Verder is het uiteraard jouw keuze en jouw geld. Het goed dat je de meningen peilt, maar je beslist zelf. Net zoiets als een BMW of Merceded of Golf of Astra[/quote:87118209bf] was alleen te koop bij www.mycom.nl voor vaderdag €69 met een 40gb hdisk wd voor€95 :P :P
Link naar reactie
Mijn eerste brander was ook van Aopen en ik kan er niets negatiefs over zeggen. Had eigenlijk gekozen voor een Ricoh omdat die hier op het forum als heel goed werd ervaren, maar de Aopen was (ook volgens dit forum) van dezelfde fabrikant. Heb nu weer voor Aopen gekozen, inderdaad de 32-speed (ga me nu niet vertellen dat dat een verkeerde keus is :( ). Heb er nog niet mee gebrand, maar ik vind hem wel erg lawaaierig!! Trouwens: Lite-on 32-speed bij [url=http://shop.wintelco.nl/shop/index.html]Wintelco[/url] is nu € 75. En ik moet zeggen dat de service van Wintelco erg goed is (en dat vind ik niet alleen). :) Wim.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...