Ga naar inhoud

rec buffer level / user read buffer


Aanbevolen berichten

[b:4ad6a5a70d]1)[/b:4ad6a5a70d] Virusscanner actief die alles scant wat gebrand wordt (Realtime scannen) [b:4ad6a5a70d]2)[/b:4ad6a5a70d] DMA uitstaan van de harde schijf of cdspeler waarvan gelezen wordt (als deze uitstaat moet je die zeker aanzetten) [b:4ad6a5a70d]3)[/b:4ad6a5a70d] CD speler waarvan gelezen wordt (bron) kan de snelheid niet aan, probeer dan eerst een image te maken.[/b]
Link naar reactie
[quote:458b5bb89c="Mista Outlaw"]ik heb een lite-on 40x 32x 48x ik heb dit probleem pas: als ik ga branden krijg ik steeds dat mijn buffers VEEL te laag zijn. rec buffer level = 12% user read buffer = 56% het branden duurt ook veel te lang hierdoor. waar zou dit door kunnen komen? bvd[/quote:458b5bb89c]ik heb een lite-on 40x 32x 48x het is toch 40x12x48 brander op ide1 slave nero update naar 5582. ik heb ook die brander werkt perfect met nero 5582 en clonecd ps draai eens nero cd speed
Link naar reactie
Mista, ik zou eerder zoeken in Xp. Ik neem aan dat je de temp files hebt gecleard en de HD waar je vanaf brand laatstelijk heb gedefragged. Het moet vlotter kunnen, ja, inzellf heb 98SE (wacht op XP SE :P voor ik over ga) en met een Plextor 40x12x40 op een 5400 rpm HD, zit ik steeds tegen ge 96-98 aan. Suc6 SE terugzetten ?? :P :wink: :cry: :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...