Ga naar inhoud

Hp Photosmart cartridge leeg


Aanbevolen berichten

Nou als er geen inkt in een cartridge zit, zul je niet zo makkelijk kunnen printen denk ik ;-) Printersoftware vindt trouwens al vrij snel dat cartridges 'bijna op' zijn. Mijn zwarte inkt van mijn Canon is ook al een tijdje op (volgens de software), maar ik heb er inmiddels toch alweer een pagina of honderd mee kunnen printen :-)
Link naar reactie
HP printers tellen het aantal druppeltjes dat de printkop (en dus de cartridge) heeft verspoten. Daaruit wordt berekend hoeveel inkt er nog in de cartridge inzit. Als wordt aangegeven dat hij bijna leeg is betekent dat "Koop maar vast een nieuwe", want dan kom je niet zonder te zitten. Ik weet uit ervaring dat je dan zonder problemen nog een document van 400 pagina's kunt printen. Er komt later, als hij echt vrijwel leeg is, een dringender boodschap, waarna je nog maar weinig kunt printen. Gewoon blijven gebruiken dus tot hij er mee stopt, of navullen na die tweede boodschap.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...