Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Het volgende probleem: Ik heb cdrw's gekocht van het merk TDK. Deze werken niet op mijn cd writer (Philips CDD3610). Bij verschillende programma's komt de melding "power callibration error" (o.a bij easy CD creator, Nero, CloneCD, Cdrwin). Oudere cdrw's van oa philips en nashua werken nog steeds goed. Wie helpt?
Link naar reactie
Hoe tactloos plextor ook is, hij heeft wel een beetje gelijk. Sommige branders hebben gewoon problemen met sommige cd's en als je tegen zo'n combinatie aanloopt heb je pech. Je kunt een firmware update proberen, anders heb je gewoon andere cd's nodig in de toekomst. Overigens levert Phillips ook niet de beste branders ter wereld...
Link naar reactie
[quote:6680337cbe="egslim"] :P gelijk. Sommige branders hebben gewoon problemen met sommige cd's en als je tegen zo'n combinatie aanloopt heb je pech. Je kunt een firmware update proberen, anders heb je gewoon andere cd's nodig in de toekomst. Overigens levert Phillips ook niet de beste branders ter wereld...[/quote:6680337cbe]Hoe tactloos plextor ook is, hij heeft wel een beetje gelijk :P .die brande is van voor de golf oorlog. je vraagt ook niet of een T FORD op euroloodvrij kan rijden. het is achter haalde techniek :roll:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
CDD3610 extern/intern cdrw Zorg ervoor dat je de laatste firmware hebt geïnstalleerd. Zoek via google.nl naar de firmware. Lade firmware incl. flashtool down en maak een firmware upgrade. De CDD3615 is het zelfde device met een firmware upgrade. Ook is de CDD3610/15 onder de naam PCA363RW en Nomai 680 RW bekend. Dit zijn alles dezelfde apparaten. Maar het is inderdaad een klote ding. Ik dacht de laatste versie firmware is 3.9. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...