Ga naar inhoud

Welke printer?


Aanbevolen berichten

Over het algemeen zijn fotoafdrukken het domein van Epson, hoewel de HP die je noemt ook verbluffende resultaten levert. Ik gok wel dat die HP over het algemeen net wat sneller is. Verder is het een kwestie van gebruikskosten; HP inkt is niet bepaald voordelig, maar hoe dat met Epson zit weet ik niet precies. De inktpatronen daarvoor zijn wel goedkoper dan de HP patronen, maar daar zit de printkop weer op de cartridge. Epson gebruikt een vaste printkop, maar die kan slijten op den duur natuurlijk. Hoe lang zo'n kop meegaat kan ik je niet vertellen, maar er zullen vast en zeker mensen zijn die al jaren met dezelfde printkop werken. Wanner dat ding eenmaal kapot gaat, kun je wat de kosten betreft beter meteen een nieuwe printer aanschaffen. Aan jou de keuze dus...
Link naar reactie
Hoezo zomaar achter een productnaam aanlopen. Ik schreef er toch bij dat het uit eigen ervaring is. Tijdje op zaterdag gewerkt bij een kennis met een eigen computerzaak. Veel problemen met allerlei merken printers, bijna nooit met HP. En als er wel wat was ruilde HP ter plekke om of kwamen de printer halen en terug brengen. Bij Canon bijv. moesten er voorrijkosten betaald worden. Dus zo dom is die stelling niet... :wink:
Link naar reactie
had het met name over epson.... perfekte printers (laten wat fotoprint betreft de HP's achter zich) en goede service. alleen het verbruik zal misschien volgens sommigen hoger zijn, maar naar mijn mening niet meer als bij HP met hun tactiek om bij bijna iedere printer inschakkeling de kop te reinigen om ook maar zo snel mogelijk de patronen leeg te krijgen en nieuwe te verkopen!!
Link naar reactie
Ik heb toevallig in mijn thuisnetwerk de zelfde printers staan, mijn persoonlijke voorkeur gaat naar Epson, bovendien zijn de inktkassetes goedkoper, en is het navullen van de inkt veel eenvoudiger en is dit bij Epson veel schoner te doen dan bij HP. (Dit laatste wordt door de fabrikant trouwens niet zo prettig gevonden. :D ) Maar je we zijn hollanders... dus navullen is veel goedkoper...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...