Ga naar inhoud

How to recognize and copy/rip protected audio cds


Aanbevolen berichten

In het Forum van cdfreaks is een leuke guide verschenen. [url=http://club.cdfreaks.com/showthread.php?s=&threadid=46159]Hier[/url] Erg nuttig, misschien een idee voor de admin op toestemming te vragen aan Upp3rd0G (de auteur) om hem hier sticky te plaatsen? Tenslotte mogen we voor eigen gebruik een copy maken van onze dure cd's
Link naar reactie
[quote:ffa408cf6d="Jeroen de Jager"]Lijkt me niet zo handig omdat je je eerst moet registreren om de betreffende pagina te zien. Dat vind ik een te grote drempel voor een sticky bericht.[/quote:ffa408cf6d] Ik bedoel dan ook het hele bericht in een bericht hier kopieren. Zodat je niet hoeft te registreren. Maar dat moet natuurlijk wel met toestemming van de auteur.
Link naar reactie
Mmm, ik weet het niet. Zo ga je sticky's gebruiken als FAQ. Ik gebruik liever zo min mogelijk sticky berichten omdat het overzicht dan pleite is. In het slechtste geval staat over een paar maanden het berichten-overzicht vol met sticky's en moet je eerst een pagina naar beneden scrollen voordat je de gewone berichten ziet. Ik vind dat sticky's 'berichten van enorm algemeen nut' moeten zijn. Wat dat precies inhoud is natuurlijk discutabel, maar ja, daar hebben we moderators voor...:-))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...