Ga naar inhoud

printer doet het niet


Aanbevolen berichten

Waneer ik wil printer met word, of nero cover disigner werkt de pinter niet. Eerst heb ik de probleemoplosser van xp pro geprobeerd. Helaas gaf dit geen oplossing. Heb een andere printerkabel aangesloten, ook een andere printer, maar ook dit werkte niet. Eigenlijk weet ik me nu geen raad. Wie kan me hier mee helpen. Waneer de printer een aktieve bui heeft dan geeft het in het begin een reeks cijfers, letters aan de bovenkant van de pagina en that's it. Daarna begind het errolampje te branden. Xp geeft dan aan dat het dokument niet is af te drukken, en raad mij aan om de probleemoplosser te gebruiken. Die helpt me dus niet verder. Typisch, waneer ik de driver opnieuw instaleer, dan doet de printer het één keer wel wat er van hem gevraagd wordt. Daarna is het weer het zelfde. Ik heb een hp printert 610. Mijn os is xp pro.
Link naar reactie
Standaard staat er de capture- faxprinter als standaardprinter gesellecteerd, dus ff via configuratie scherm>printersenanderehardware>printersenfaxapparaten>recht muis en dan aanvinken: als standaard printer instellen. (je kan ook gewoon via bestand...selecteren en afdrukken) Weet niet of dit eraan ontbrak... maartoch! Andere opties is de driver controleren op compabiliteit met xp, of misschien wel plugandplay, al weet ik die zelf niet zo snel te vinden... Verst.
Link naar reactie
Ik weet niet of je de driver van hp gebruikt, maar in windows xp pro zit de driver voor de hp 610. Zelf heb ik de 710c en had een soort gelijk probleem. Wat ik gedaan heb is geheel de printer verwijderen in windows De computer opnieuw opstarten en de windows zal zien dat er een nieuwe printer is. De drivers in xp werken perfect voor de oudere hp printers
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...