Ga naar inhoud

Clone cd, medium errot; no additional sense information


Aanbevolen berichten

cl cd? bedoel je tl cd. Ik heb trouwens geen idee welke versie ik heb. .... If you wish to modify the look of CloneCD, you can do this by creating "CloneCD Skins". First of all, this information applies to CloneCD Version 2.7.5.1 or higher. You should not use Skins with earlier versions of CloneCD. .... Ik heb dus in ieder geval 2.7 omdat dit in de readme stond.
Link naar reactie
Welke Aopen heb je? de 4x4x20x of de 6x4x24x ? je brander is in principe niet echt geschikt voor CloneCD. Er is echter een gehackte Ricoh firmware, welke hem wel geschikt maakt voor de AOpen, heel goed zoeken. Als je de 4x heb is het ook mogelijk om er een 6x brander van te maken, maar omdat je nu al problemen hebt, zou ik daar maar niet aan denken. Het probleem met die Aopen\Ricoh 4x\6x branders is het gebrek aan smering in de brander zelf, dat geeft na verloop van tijd problemen. Ik heb dus de 6x aopen gehad, en wat wel eens hielp was een ander merk cdr of de zelfde cd voor een 2de keer aanbieden aan clonecd, soms pakte hij hem dan wel.
Link naar reactie
Ja dat vond ik nog wel het vreemdste als ie niet begon dan deeed ik altijd m'n cdr's terug in het doosje. Na een tijdje kom ik dus weer dezelfde tegen en dan doet ie het weer. Maar ja het wordt tijd dat ik n's een nieuwe pc koop met een nieuwe brander :-). Ik kan bij gta3 namelijk de trails niet aanzetten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...