Ga naar inhoud

Brander geen 4x meer


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik weet niet of deze vraag hier thuishoort, maar ik vond deze categorie er het beste bij passen. Het probleem is dat ik een brander heb, een 'TEAC CD-W54E' en die heeft als maximale snelheid 4 speed. Sinds ik windows (98) opnieuw geïnstalleerd heb en alle drivers en WinOnCD (versie 3.7) heb geïnstalleerd kan ik alleen nog maar branden op 1x en op 2x, terwijl ik hiervoor altijd kon kiezen voor 4x. Onder linux kan ik nog wel branden met 4 speed. Weet iemand wat er mis kan zijn en wat ik hieraan moet doen? Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie. Het was, min of meer, een verse install. Ik heb namelijk een image van vlak na een format c:, en alle benodigde programma's (windows, IE, zonealarm, virusscanner, winoncd etc) er op gezet. Ik denk wel dat die winoncd de juiste drivers heeft, want voorheen heeft het altijd gewerkt met deze versie. Waar kan ik anders de laatste downloaden, want www.cequadrat.com werkt niet? Nero heb ik helaas niet, bij mijn brander zat alleen WinOnCD.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...