Ga naar inhoud

Laptop's linken


Aanbevolen berichten

Ik heb twee laptop's met Win2000 plus een 0-modem kabel op de LPT1 ... wat heb ik nu nog nodig en waar haal ik dat om files van de ene op de andere laptop te zetten. Ik verbaas me erover dat ik via de help van windows ziks wijzer wordt (theoretisch zou het aan mij kunnen liggen...) Heeft Windows2000 een progje in zich dat het mogelijk maakt om files vai de LPT1 over een 0-modem kabel heen en weer te zenden? En anders, welk progje kan ik waar downloaden om het wel te doen. IK heb gezocht bij Tucows en Downlaod.net maar niks bruikbaars gevonden (verkeerd gezocht?). Alvast bedankt !!
Link naar reactie
[quote:94a760a85e="HermanH"]Windows kent standaard de direkte kabel verbinding hiervoor. Deze optie moet echter wel geinstalleerd zijn. Daarnaast zijn er diverse programma's waarmee dit ook kan. O.a. WinLynx en fastlinks.[/quote:94a760a85e]THNX sneel reactie, maar waar moet ik op klikken om die directe kabel verbinding te realisreen.... ik begin met klikken links onder op Start .. en dan?
Link naar reactie
[quote:7a606b7a5e="boesh"]Ik heb twee laptop's met Win2000 plus een 0-modem kabel op de LPT1 ... wat heb ik nu nog nodig en waar haal ik dat om files van de ene op de andere laptop te zetten. Ik verbaas me erover dat ik via de help van windows ziks wijzer wordt (theoretisch zou het aan mij kunnen liggen...) Heeft Windows2000 een progje in zich dat het mogelijk maakt om files vai de LPT1 over een 0-modem kabel heen en weer te zenden? En anders, welk progje kan ik waar downloaden om het wel te doen. IK heb gezocht bij Tucows en Downlaod.net maar niks bruikbaars gevonden (verkeerd gezocht?). Alvast bedankt !![/quote:7a606b7a5e] Een 0-modem is leuk maar hebben deze Laptops geen netwerk-kaart of zo. Zo wel, UTP cross-kabel ertussen en klaar is kees. Als ze beide USB hebben kun je ook een apart USB-kabeltje kopen wat ze met elkaar verbind net zoals met UTP. [url]http://www.sitecom.nl/showproduct.asp?PID=435[/url] [url]http://www.sitecom.nl/showproduct.asp?PID=75[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...