Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Voor een lokale scoutinggroep ben ik bezig met een PC na te kijken. Muis werkt (PS2), dus maar open gemaakt. Is het board stuk. Ik heb wel een ander board, maar zonder PS2, dus voor een seriele muis. Is er toevallig een mogelijkheid om een PS2 muis op serieel te krijgen. Of kun je toevallig een kaart o.i.d. kopen voor PS2. Bij voorbaat dank, MEJ
Link naar reactie
Een nieuwe muis hoeft inderdaad niet zo duur te zijn. Bij [url=http://www.comptechworld.nl/nieuwshop/winkel_28.shtml]CompTech World[/url] kost een merkloze seriële muis € 5 en bij vooruitbetaling of eenmalige machtiging komen daar geen verzendkosten bij. Er zijn ook verloopstekkertjes. Heb ik zelf ook een aantal jaren gebruikt zonder enig probleem. Als € 5 teveel is voor de scoutingclub (niet rot bedoeld :-? ), mail me dan je adresgegevens en ik stuur je zo'n stekkertje op. Wim.
Link naar reactie
[quote:a6278e4330="MEJ"]Voor een lokale scoutinggroep ben ik bezig met een PC na te kijken. Muis werkt (PS2), dus maar open gemaakt. Is het board stuk. Ik heb wel een ander board, maar zonder PS2, dus voor een seriele muis. Is er toevallig een mogelijkheid om een PS2 muis op serieel te krijgen. Of kun je toevallig een kaart o.i.d. kopen voor PS2. Bij voorbaat dank, MEJ[/quote:a6278e4330]Muizen Product Browser/Safeway Wheelmouse PS/2 Prijs € 11,- (inc. BTW) eff een paar oude kranten op halen :P dan naar de foddeboer van daar naar de pcboer voor € 11 zit je dan op rozen :D :D :P :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...