Ga naar inhoud

'apparaat herkent opdracht niet' melding?!


Aanbevolen berichten

een kennis heeft van zijn Dell een complete backup gemaakt (3 cd's vol), want zijn harde schijf 'zou binnenkort stuk gaan' volgens de helpdesk. Hij heeft met Easy CD creator drie cd's vol gebakken. Nieuwe schijf kwam binnen, hij heeft die erin geschroefd, en Windows ME terug gezet. Toen gelijk Easy CD erbij, en vlot alle cd's teruggeplatst.... op de laatste na. Bij deze CD kan hij slepen wat hij wil, maar is elk geval krijgt hij een melding 'apparaat herkent opdracht niet'. Ik ben even bij hem wezen kijken, het klopt allemaal, maar wat helemaal vreemd is, is dat de mappen wél gekopieerd worden, tewijl de bestanden blijven hangen op de cd. Iemand een idee weat hier aan de hand is? Ik zou de CD al lang hebben weggesmeten, maar het frustrerende is dat de CD wel leesbaar is. Ik heb nog even gekeken met easy CD, die meld alleen maar dat de CD 'alleen leesbaar' is, en als ik de optie lezen/schrijven aanvink, krijg ik de melding dat de CD vol is. Thor.
Link naar reactie
"Helaas, ook al geprobeert. Ik heb mijn kennis al verteld dat het niet echt handig is van Dell om iemand met zijn ervaring (weinig) te zegen datíe zijn harde schijf gewoon even eruit moet schroeven, en aan de koerier meegeven als deze een andere harde schijf meegeeft. Verder is het vreemd dat je dus een harde schijf meegeeft, die gewoon nog werkt, dus waar onder andere al zijn bank zaken op stonden, al zijn wachtwoorden voor bv. internet etc., omdat ' Dell vermoed dat de harde schijf binennkort problemen gaat vertonen'. Erg vaag allemaal. Ik denk dat hij vanochtend Dell heeft gebelt en dat die harde schijf als de sodemieter terug moet... (ik heb hem dat in ieder geval ook al geadviseerd). En die CD? uithuilen en opnieuw beginnen is het credo denk ik. Vanuit het Nemo Amsterdam (we zijn hier bij de prijsuitreiking van Thinkquest), Thor2002
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...