Ga naar inhoud

cdd 3610 en win XP zuigt


Aanbevolen berichten

Sinds een aantal maanden ben ik overgestapt van win 98 2e editie naar XP pro. Alles verliep redelijk gemakkelijk totdat ik brand software ging installeren voor een Philips cdd 3610 brander. De software bestond uit Roxio Easy CD Creator Basic Edition. Het gevolg van de installatie was dat ik win XP op nieuw kon gaan installeren want de PC deed helemaal nix meer. Inmiddels draait alles soepel. Alleen herkent mijn pc de philips cdd 3610 als een gewone cd-rom die altijd geladen is met cd-rom die vervolgens niet afgespeeld kan worden. Ik heb inmiddels de zoek tocht naar drivers gestaakt ik heb echt geen idee hoe ik dit kan oplossen en ik ben een beetje huiverig om gewoon brandsoftware te gaan installeren.... Heeft iemand een idee let me know thanx Niels
Link naar reactie
[quote:51eb62f23d="distillers"]Sinds een aantal maanden ben ik overgestapt van win 98 2e editie naar XP pro. Alles verliep redelijk gemakkelijk totdat ik brand software ging installeren voor een Philips cdd 3610 brander. De software bestond uit Roxio Easy CD Creator Basic Edition. Het gevolg van de installatie was dat ik win XP op nieuw kon gaan installeren want de PC deed helemaal nix meer. Inmiddels draait alles soepel. Alleen herkent mijn pc de philips cdd 3610 als een gewone cd-rom die altijd geladen is met cd-rom die vervolgens niet afgespeeld kan worden. Ik heb inmiddels de zoek tocht naar drivers gestaakt ik heb echt geen idee hoe ik dit kan oplossen en ik ben een beetje huiverig om gewoon brandsoftware te gaan installeren.... Heeft iemand een idee let me know thanx Niels[/quote:51eb62f23d]idee hoe ik dit kan oplossen :P doe het raam open en smijt met een mooie boog je 3610 het raam uit :P en koop voor€75 een LiteOn 32x12x40 oid
Link naar reactie
Als je de laatste firmware hebt zal windows xp pro hem wel herkennen Ik heb cd 3610 (externe uitvoering) als reserve en het apparaat werkt perfect. Ik snap alleen niet dat men wel alle nieuwe software wil maar geen nieuwe hardware. (software is makkelijker te kopieeren he) Wat ik bedoel is de 3610 is onder de branders een antiek apparaat, dus ik vind het maar gezeur als het niet zou werken onder de allerlaatste OS. Maar ja dat doet de 3610 wel met de laatste firmware. Verder je hebt voor een brander geen drivers nodig. Ik vind het raar dat je niet zeurt dat roxio niet werkt onder Windows XP Neem aub alleen een ander brandprogramma bijv nero. Dan blijf je met je brandprogramma ook bij de tijd.
Link naar reactie
Pdexie, kan het ietsje minder. Die jongen weet bij god niet waar die het zoeken moest. En ik ook, toen ik die brander had.. wel 2 weken a/h zoeken. Verder maakt het niet uit met welke software je werkt en jouw insinuaties omtrent kopieren e.d. snijdt ook geen hout. Dan moet je maar wegblijven en niet reageren. Verder ben jij ook niet al te origineel (je aapt m'n antwoord na, kopieren ?) groet, A
Link naar reactie
Nee een antwoord krijgen de brander uit de raam gooien en een lite on kopen dat is een lekker antwoord. Verder niet zo snel op je tenen getrapt voelen (kan het wat minder?) Maar ja als ik te hard ben geweest nou sorry dan maar. Het is gewoon vaak zo dat men met de allernieuwste besturinssystemen ook de aller oudste hardware wil blijven gebruiken. Trouwens zelf heb ik ook windows XP uitgeprobeerd en bij mijn weten kun je een software/ hardware test van te voren uitvoeren voordat je windows xp installeert. Zou kwam ik bijv erachter dat ik mijn drivers/softwarev voor mijn hp 710 deskjet en mijn scanner 2200c moest upgraden. En als de hardware niet meer herkend zou worden aan wie ligt dat aan Microsoft of Philips? (Als de hardware wel herkend wordt in windows 95 98 Me 2000? Kijk zelf ben ik ook geen genie op dit gebied, maar een search opdracht geven op dit forum doet ook vaak wonderen. (eigen ervaring) Verder hoezo kopieer ik jou antwoorden ? Eigen ervaring is dat nero beter werkt dan easy cd creator
Link naar reactie
Nou gewoon, dat antwoord van die firmware-upgrade naar 3.09 had ik ook al gegeven. Jij herhaalt dat (antwoorden zijn ook makkelijk te kopieren, net als software).... ----------- Kijk, het is gewoon zo dat mensen over het algemeen hun computer zo lang mogelijk willen houden. Die dingen kosten geld - techniek gaat keihard. Uiteindelijk gaan ze zaken proberen natuurlijk, als een hardware-component met nieuwe software niet werkt. Als uiteindelijk na heel veel proberen en heel veel herinstalleren en weet ik al niet voor 'n acties meer het hardware-component nog niet werkt, dan ga je je irriteren. Uiteindelijk wordt het heel irritant en gaan mensen idd typen van eh.. "dan gaat het het raam uit" e.d. IK snap dat wel. Dus, ik geef er niet zoveel om als zulke zinnetjes hier gepost worden. Wat dan gewoon werkt is de persoon in de juiste richting sturen. En mensen komen er vanzelf achter wanneer de bewuste PC "te krap" wordt. Kunnen misschien een keer meedoen met een PC-prive en zijn ook weer blij (voor 3 jaar). Iemand in de juiste richting sturen, is ook het doel van dit forum. Ik weet wel 's wat dingen maar weet zeker niet alles. Die dingen die ik niet weet, wil ik gewoon kunnen vragen op dit forum, net als de persoon (die nu geirriteerd over z'n brander is). Het laatste wat ik dan wil lezen zijn antwoorden die een meer persoonlijk trekje hebben, aangevuld met woorden zoals "zeuren of eh... kopieren he ?" Echt lekker denigrerend en doelend op de man af. Kijk, je moet het zelf weten hoe je je opstelt, maar het kan anders. Ik heb een hekel aan zulke betweters, die dan nog 's pas en te onpas de oplossingen dan herhalen en zich net voordoen van eh.. Nou vooruit dan maar, hier heb je het antwoord (het woord: "sukkel !" staat er nog net niet bij). Snappie ? Vandaar "kan het een beetje rustiger". Is toch netter (zie mijn posting die daarboven staat). Help je mede-gebruiker, ipv deze persoon persoonlijk proberen aan te vallen ! Suc6 Dexpie (of weet ik veel)
Link naar reactie
Er zijn al heel veel van deze posts geweest over die 3610. Ik HAD er ook 1; totdat ik XP ging installeren. Heb ook vanalles geprobeerd; nero; CD creator en nog een paar. Maar dat DING wilde niet. En ik heb hem nog net niet het raam uitgegooid, omdat ik hem kon verkopen aan iemand die win98 had en niet van plan was XP te installeren.
Link naar reactie
[quote:0af1739f9a="plextor"][quote:0af1739f9a="distillers"]Sinds een aantal maanden ben ik overgestapt van win 98 2e editie naar XP pro. Alles verliep redelijk gemakkelijk totdat ik brand software ging installeren voor een Philips cdd 3610 brander. De software bestond uit Roxio Easy CD Creator Basic Edition. Het gevolg van de installatie was dat ik win XP op nieuw kon gaan installeren want de PC deed helemaal nix meer. Inmiddels draait alles soepel. Alleen herkent mijn pc de philips cdd 3610 als een gewone cd-rom die altijd geladen is met cd-rom die vervolgens niet afgespeeld kan worden. Ik heb inmiddels de zoek tocht naar drivers gestaakt ik heb echt geen idee hoe ik dit kan oplossen en ik ben een beetje huiverig om gewoon brandsoftware te gaan installeren.... Heeft iemand een idee let me know thanx Niels[/quote:0af1739f9a]idee hoe ik dit kan oplossen doe het raam open en smijt met een mooie boog je 3610 het raam uit en koop voor€75 een LiteOn 32x12x40 oid[/quote:0af1739f9a] Dan vind ik dit nog niet eens zo'n slecht idee. :D Je kan eventueel, als hij nog niet genoeg beschadigd is, nog met een klauwhamer er op los slaan om het helemaal leuk te maken, heeft mijn bestuurbare rommelauto nadat hij uit het raam was gevallen(per ongeluk) ook niet overleeft :D.
Link naar reactie
[quote:753a4d2ec5="Computer FreaK"][quote:753a4d2ec5="plextor"][quote:753a4d2ec5="distillers"]Sinds een aantal maanden ben ik overgestapt van win 98 2e editie naar XP pro. Alles verliep redelijk gemakkelijk totdat ik brand software ging installeren voor een Philips cdd 3610 brander. De software bestond uit Roxio Easy CD Creator Basic Edition. Het gevolg van de installatie was dat ik win XP op nieuw kon gaan installeren want de PC deed helemaal nix meer. Inmiddels draait alles soepel. Alleen herkent mijn pc de philips cdd 3610 als een gewone cd-rom die altijd geladen is met cd-rom die vervolgens niet afgespeeld kan worden. Ik heb inmiddels de zoek tocht naar drivers gestaakt ik heb echt geen idee hoe ik dit kan oplossen en ik ben een beetje huiverig om gewoon brandsoftware te gaan installeren.... Heeft iemand een idee let me know thanx Niels[/quote:753a4d2ec5]idee hoe ik dit kan oplossen doe het raam open en smijt met een mooie boog je 3610 het raam uit en koop voor€75 een LiteOn 32x12x40 oid[/quote:753a4d2ec5] Dan vind ik dit nog niet eens zo'n slecht idee. :D Je kan eventueel, als hij nog niet genoeg beschadigd is, nog met een klauwhamer er op los slaan om het helemaal leuk te maken, heeft mijn bestuurbare rommelauto nadat hij uit het raam was gevallen(per ongeluk) ook niet overleeft :D.[/quote:753a4d2ec5]boeie 2>4>6>8 gooi je 3610 in de gracht :P :P :P :P :P :P :lol: :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:8848ea54d8="spiderned"][quote:8848ea54d8="plextor"]boeie 2>4>6>8 gooi je 3610 in de gracht :P :P :P :P :P :P :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote:8848ea54d8] Of GEEF hem aan mij en ik verkoop hem weer voor 30 euro aan iemand die GEEN xp draait.[/quote:8848ea54d8] Dan heb je er geen plezier aan. :D :D :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...