Ga naar inhoud

Problemen met CD-RW


Aanbevolen berichten

Problemen met CD-RW Geruime tijd heb ik allerlei voor mij belangrijke gegevens opgeslagen op een CD-RW. Onlangs wilde ik een nieuwe map toevoegen en kreeg bij het afsluiten de mededeling dat er een fout was ontstaan bij het schrijven naar deze CD. Op zichzelf was dat natuurlijk niet zo erg omdat ik deze handeling zonder meer zou kunnen herhalen. Wie schetst echter mijn ontzetting dat de gegevens op deze CD helemaal niet meer te benaderen zijn. Er is duidelijk een fout ontstaan in de FAT. Al mijn pogingen om mijn gegevens weer leesbaar te maken zijn tot nu toe tevergeefs geweest. Overigens werkt mijn CD-writer probleemloos. Wie kan mij helpen??? e.w.wassink@hccnet.nl
Link naar reactie
Ga naar: http://www.cdrom-prod.com/download.html en download CD-R Diagnostics. (evaluation) Daarmee kan je nog heeeeel veel gegevens terug halen ook als je FAT beschadigd of verminkt is. Kan alleen een paar uurtjes duren, zeker met een volle CD, omdat hij blok voor blok terug haalt zonder de FAT te raadplegen. Veel succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...