Ga naar inhoud

Plextor 1210s hangt op wisselende punten tijdens branden


Aanbevolen berichten

Hoi, Sinds enkele maanden ben ik overgestapt van Windows 98 SE naar Windows 2000 (SP2). Sinds die tijd heb ik heel vaak (vreemd genoeg niet altijd) problemen bij het branden van CD-R's en CD-RW's met mijn Plextor brander. De brander hangt namelijk tijdens het branden op steeds wisselende punten. Ik heb deze problemen bij het branden met CloneCD (versie 3 en 4), CD Mate, en Nero 5.x, dus ik sluit wel uit dat het aan het brandprogramma ligt. Het hangen gebeurd met name tegen het einde van het proces (rond de 80%) en het brandprogramma crashed niet: als ik op cancel klik krijg ik de vraag of ik dat wil, en als ik dan "nee" klik gaat de brander weer in de oneindige wachtmodus (het oranje brandlampje blijft daarbij uit). Het vreemde is dat ik tot voor een paar maanden terug, toen ik nog onder Windows 98 SE werkte, _nooit_ problemen met de Plextor had. Voordat ik nu de brander ter reparatie wegbreng, wil ik uitsluiten dat het niet aan Windows 2000 ligt. Mijn hardware: - Plextor 1210S SCSI, firmware v1.05; - Symbios Logic SCSI kaart; - AMD Athlon XP 1600 processor met 256 mb DDR-SDRAM - ASUS A7V266-E moederbord. Wie kan me verder helpen met dit probleem? Groeten! Bjorn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...