Ga naar inhoud

Kapotte EIO HDD unit (C2985B) voor HP LaserJet 5000 GN


Aanbevolen berichten

Ik heb een HP LaserJet 5000 GN, ouder dan 3 jaar. Dit is een netwerkprinter uitgerust met een unit C2985A. Mijn (sterke) vermoeden is dat alleen de HDD van deze unit kapot is. Zoeken op de site van HP levert op welke unit ik moet kopen om de kapotte unit te vervangen. De prijs die er aan hangt is echter zeer hoog : 599 USD. In NL heb ik 1 adres gevraagd en daar kwam men op 917 EUR. Dit vindt ik erg veel geld voor wat waarschijnlijk gewoon een kapotte HDD is. Navraag via de meel bij HP leverde geen informatie op, ook niet na aandringen. HP geeft alleen ondersteuning voor het vervangen van de gehele, in mijn ogen zeer dure, unit. Op de unit zit een 2.5'' HDD (IDE : ± 2 GB) gemonteerd die eenvoudig te vervangen is. Enkel een paar sterinbusschroefjes losvijzen. Een 2.5'' HDD (IDE) is erg braaf qua prijs (± 50 EUR). Heeft iemand ervaring met het zelf vervangen van een HDD op een unit C2985B voor een HP LaserJet ? Heeft iemand (techinische) informatie wat voor filesysteem HP gebruikt voor haar HDD in haar printers ? Moet de HDD aan bepaalde voorwaarden voldoen of kan ik gelijk welke 2.5'' HDD op de unit plaatsen ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...