Ga naar inhoud

welke printer HP of Epson


Aanbevolen berichten

[quote:03109f2f08="wernerm"]Graag had ik de mening van jullie gehad omtrent welke printer het best is om aan te schaffen. Deze zou voor persoonlijk gebruik dienen. Welke van beide printers verbruikt de minste inkt zonder evenwel aan afdruk prestaties te moeten inleveren.[/quote:03109f2f08]
Link naar reactie
Makkelijke vraag die moeilijk te beantwoorden is. De een zweert bij Epson en de ander wil niet anders als HP. Persoonlijk ga ik voor HP. Nadeel is dat de inktpatronen duur zijn. Gelukkig zijn er tegenwoordig redelijk wat alternatieven te koop. Ik heb een Epson 580 gehad. Was een budget printer, kwa aanschaf,. Maar dit kreng zoop bij wijze van inkt. Na een half jaar maar de deur uitgedaan en print nu fijn op mijn HP 840. En voor het bulkwerk en teksten heb ik een Deskjet 420 staan. Lekker langzaam maar werkt WEL onder XP.
Link naar reactie
[quote:e7a8fbce05="@l"]Probeer eens in je "shop" uit; welke je het mooiste vind: zelfde plaatje printen op verschillende apparaten. Als je zoveel print dat je het inkt-gebruik primair stelt moet je een laser-printer kopen. Bij mij drogen de cartridges na zoveel tijd uit omdat ik alleen text print!!![/quote:e7a8fbce05] Bij mij ook. kijk eens naar de testen van laserprinters. De prijzen zijn de laatste maanden giga gezakt. Een printer die in de test nog voor ruim 600 Euro erin stond kostte na ruim 1 maand na het verschijnen nog 538 euro. En door te zoeken op het web heb ik hem gekocht voor 326 euro.... met tonercardtrigde. Voor mij geen geknoei meer. Mijn keuze is gevallen op de Kyocera FS-1010, 14 ppm, werkt onder vrijwel alle systemen (ook linux/unix), long-life drum (100.000 afdrukken). Kosten per pagina erg laag. Is ook met netwerkkaart te kooop als N-versie, maar die is erg duur in verhouding. Zoek met Google en je komt oa bij www.asci.nl terecht.
Link naar reactie
Heb vandaag toevallig een nieuwe printer aangeschaft, een HP Deskjes 940c. Ik drukte voor de gein een een foto af op het meegeleverde papier, maar je ziet dus echt ook foto. Na een paar uur in mijn bezit kan ik nu al zeggen dat die mij nu al beter bevalt dan mijn vorige epsom fotostylus 700, wat een rotding was dat zeg. Ik weet wel dat ik nooit geen epson meer koop. De HP Deskjet 940c: Een aanrader!!!
Link naar reactie
[quote:5da3f2a161="Henk Bakker"]Epson forever. Al tien jaar gebruik ik Epson. The best............[/quote:5da3f2a161]EPSON is een drol van een printer ik heb een stylus photo 700 werkt voor geen meter je moet een minuut wachten voor dat je kan printen. ik heb hier voor een hp 600 gehad printen was een fluitje van een cent en veel zuiniger met inkt dan zo een epson kreng. :evil: ding is verstopt door dat er geen inkt patroon in zat nee voor mij geen epson is troep met een groote T :evil: :evil: :evil: :oops: :oops: :oops:
Link naar reactie
Hp printers werken echt geweldig. Vooral over de 900 serie erg te spreken. Erg handig is de full duplex module. Beide zijden van een A4-tje printen zonder het papier opnieuw in te voeren. Zit standaard bij de 990 dacht ik, maar ook los aan te schaffen voor de andere typen in de 900 serie. Suc6
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
[quote:2635477de0="Rob The Great"]En voor het bulkwerk en teksten heb ik een Deskjet 420 staan. Lekker langzaam maar werkt WEL onder XP.[/quote:2635477de0] Vraagje. Ik draai Windows 2000 en ik kan geen geschikte driver vinden hiervoor. Weet iemand misschien waar ik die kan vinden? Want als ik de drivers van de Win2000 cd pak, dan print ie niet goed: onleesbare tekst dus..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...