Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

reborn kaarten zorgen ervoor dat je als je bijv. als die reborn kaart erin zit je een programma installeerd en dan afsluit het programma weer weg is. Das vooral handig als je mensen hebt die rare dingen gaan doen met de PC. vooral ICT klassen :wink: .. Ik kende het alleen als een restore kaart. maar aangezien we ze op school ook hebben. BTW als je dat gebruikt zorg er dan wel voor dat er tenminste wel data opgeslaan kan worden die bewaart blijft..
Link naar reactie
[quote:76ee07ddd7="Sikkens_Software"]reborn kaarten zorgen ervoor dat je als je bijv. als die reborn kaart erin zit je een programma installeerd en dan afsluit het programma weer weg is. Das vooral handig als je mensen hebt die rare dingen gaan doen met de PC. vooral ICT klassen :wink: .. Ik kende het alleen als een restore kaart. maar aangezien we ze op school ook hebben. BTW als je dat gebruikt zorg er dan wel voor dat er tenminste wel data opgeslaan kan worden die bewaart blijft..[/quote:76ee07ddd7] Tja... dat staat toch allemaal al in de gerbuiksaanwijzing die ik hier eerder al aangaf! En hij is nog wel in het NL....
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Mijn mening is dat die restore/reborn kaarten perfect werken op scholen (iets te goed :cry: ) ik doe dus een ICT opleiding en bij ons in het olc (open leer centrum) zitten die dingen er ook in nou in combinatie met novell kan je vrij weinig doen (en als het al lukt, 1 keer rebooten en al het werk is voor niks!) een oplossing voor het niet kunnen opslaan is een aparte hd of dir maken voor de leerlingen waar eventuele tekst bestanden en plaatjes opgeslagen kunnen worden (met een server dus...) Gr
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...