Ga naar inhoud

Stationsaanduiding HD


Aanbevolen berichten

Na inbouw van een extra HD wordt in XP home edition aan deze HD de letter na de twee optische drives gegeven. Terwijl volgens mij eerst de letters aan de HD's gegeven moet worden en dan pas aan de evt. optische drives. Ook op mijn laptop met XP home edition heb ik met Partition Magic de HD gepartitioneerd, deze partitie kreeg de letter na de CD rom drive. Ra ra wat moet ik doen of doe ik verkeerd?.
Link naar reactie
Antwoord uiteindelijk gevonden. Stationsaanduidingen zijn in XP te veranderen in computerbeheer. Ga naar het configuratiescherm, vervolgens systeembeheer dan computerbeheer en onder het kopje Opslag vind je schijfbeheer, hier is door middel van Actie»alle taken»stationsletters en paden wijzigen :lol:
Link naar reactie
[quote:68cdd1eff6="Schrama"]Antwoord uiteindelijk gevonden. Stationsaanduidingen zijn in XP te veranderen in computerbeheer. Ga naar het configuratiescherm, vervolgens systeembeheer dan computerbeheer en onder het kopje Opslag vind je schijfbeheer, hier is door middel van Actie»alle taken»stationsletters en paden wijzigen :lol:[/quote:68cdd1eff6] Toch grappig als mensen hun eigen probleem oplossen :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...