Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

:-? Sinds vandaag heb ik een oude plustek 12000p scanner. Deze heb ik gekregen en is al gebruikt. Nu is het zo dat ik bij het scannen in kleur hele afwijkende kleuren krijg. Het beeld is voor het grootste gedeelte heel erg groen van kleur. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Dacht zelf aan een paar kapotte elco´s op de print. :-?
Link naar reactie
[quote:efc8fb4f02="music_freak"]nou ik heb werk voor je achter de raamen lijkt je het wat??[/quote:efc8fb4f02] Gaarne een serieus antwoord of anders niet replyen. Gaarne gewoon 1 maal posten, al was in dit geval helemaal niet posten beter geweest. :evil: Ramen is trouwens met 1 a. :lol: Om terug te komen op de vraag, als hij aan het calibreren is, zorg er dan voor dat er niks op het glas ligt, het oppervlak dient zo helder en wit mogelijk te zijn. Verder kan je nog proberen om de nieuwste drivers te installeren. Suc6 :wink:
Link naar reactie
Ik heb al onder meerdere besturingssystemen ,op dezelfde computer welliswaar, gebprobeerd met de nieuwste drivers. Ik zag dat er in ieder geval een diode kapot is in de scanner, die zal ik zo effe vervangen zodat ik verder kan proberen want op dit moment doet ie nog minder dan niets...... Als ie dan nogsteeds groen scant geef ik het gewoon op en zoek ik wel naar een andere....... Zou jammer zijn
Link naar reactie
[quote:caf7bc1001="Venzent"]Misschien is dit wat voor je :roll: (uit te koop aangeboden) Prima werkende scanner. Primax Colorado 9600. Via de LPT-poort. Inclusief scan-software, MGI PhotoSuite, Iris-read-scan. Beste test in PC-Magazine. Inclusief kabel. Prijs: € 30,00. rroeske@chello.nl[/quote:caf7bc1001] LET WEL OP; de meeste wat oudere scanners worden niet door XP gezien! Weet niet waar je mee draait?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...