Ga naar inhoud

Installatie PCMCIA card


Aanbevolen berichten

Beste lezer, Ik had bijna een laptop en pc de ruit uit gegooid maar ik kon me nog beheersen. Ik heb de volgende problemen bij installatie van sitecom modems. 1 Gekocht een PCMCIA Sitecom PC Card modem. Zit in een Toshiba Satelite Pro met win 2000 prof. Is niet aan de praat te krijgen omdat ik de juiste drivers mis (ook win 2000 werkt met .inf files en die staan niet eens op de cd). De site van sitecom (www.sitecom.com) voorziet ook niet in mijn behoefte. Wie kan mij hiermee helpen. 2 Gekocht een ISDN PCI modem voor een gewone desktop. Deze desktop draait ook onder win 2000 prof. En je raadt het al, hier zitten niet eens 2000 drivers (ook niet XP) bij. Sterker nog, op de doos staat compatible met 2000 maar op de site staan deze onder support ook niet! Wie kan mij hiermee helpen. Om hulp verlegen. Mvg en bvd Richard Berger
Link naar reactie
[quote:512d672d1c="richieb"] 1 Gekocht een PCMCIA Sitecom PC Card modem. Zit in een Toshiba Satelite Pro met win 2000 prof. Is niet aan de praat te krijgen omdat ik de juiste drivers mis (ook win 2000 werkt met .inf files en die staan niet eens op de cd). De site van sitecom (www.sitecom.com) voorziet ook niet in mijn behoefte. Heb op de site gekeken, volgens mij staat de software voor win 2000 er wel. Maar eerst moet je de PCMCIA software hebben werken van Toshiba. Is dat in orde!!! 2 Gekocht een ISDN PCI modem voor een gewone desktop. Deze desktop draait ook onder win 2000 prof. En je raadt het al, hier zitten niet eens 2000 drivers (ook niet XP) bij. Sterker nog, op de doos staat compatible met 2000 maar op de site staan deze onder support ook niet! Wie kan mij hiermee helpen. Wat voor merk modem is het ??? [/quote:512d672d1c]
Link naar reactie
Voor het vinden van drivers is de volgende informatie nodig: Merk Type modem eventueel serienummer Als je die niet hebt, probeer dan de chips op de kaart te identificeren. Ook kan je aangeven onder welke naam de Win9x/ME drivers te vinden zijn. Met deze informatie kan gezocht worden op http://www.driverguide.com/ Je logt in met Username Drivers en Password All. Je kunt je ook zelf aanmelden, dan krijg je dezelfde username en password. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...