Ga naar inhoud

Multisessie Muziek CD


Aanbevolen berichten

Ik wil met Nero of Easy CD creator een CD samenstellen waarbij ik eerst een aantal nummers brand. Deze Cd wordt een tijdje gebruikt en later wil ik er weer een aantal nummers bij branden.Ik heb van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Ik heb de laatste versies van genoemde software in gebruik. Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
Nou heren....of het echt niet kan? Heb mijn handen van audio cd's af gehouden omdat ik in de begin periode nogal wat missers heb gehad met mijn "skoesie 2 speed" Ben momenteel 2 generaties verder; nog steeds geen audio CD's!! Bij data sluit ik de CD gewoon niet af, kan ik er later altijd nog iets bij zetten. Misschien een oplossing?
Link naar reactie
Ik neem aan dat het een audio cd wordt, voor in de huis tuin en keuken cdspeler. Dan is het niet mogelijk de cd open te laten, daar hij dan niet gelezen kan worden door andere cdspelers. Wordt het een data cd met mp3, dan kan je hem gewoon open laten. Ik heb het ook op allerlei manieren geprobeerd met audio cd's, maar het is me niet gelukt. Ik gebruik nu een cd rw, daar brand ik de liedjes op die ik al heb, en dan sluit ik hem. Als ik er liedjes bij wil zetten, leeg ik de cd en brand alles opmieuw. Zodra de cd vol is, brand ik hem op een cd r, en kan ik de cd rw opnieuw gaan vullen. greetz, RoB
Link naar reactie
[quote:e8a7add799="@l"]Bij data sluit ik de CD gewoon niet af, kan ik er later altijd nog iets bij zetten. Misschien een oplossing?[/quote:e8a7add799] Nee, dit is geen oplossing voor audio-cd's. Audio-cdspelers lezen alleen de eerste sessie, je kunt dus geen multisessie audio-cd's branden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...