Ga naar inhoud

20x Aopen is in winXP 12x ?


Aanbevolen berichten

hallo allemaal, een brander die eerder in WinME-2000 en daarvoor altijd perfect brand, op 20x zijn topsnelh, in winxp vervolgens alleen als 12x word aangegeven als je een cd'tje wilt branden, tenzij je er geen cd in stopt, want dan zegt ie wel weer vrolijk dat ie 20x is. Ik gebruik nero (nieuwste) de brander is van Aopen 20.10.40 Liteon.... alle files kloppen enzo (config files). Ik denk zelf dat het 'm aan WinXP ligt, is daar dan een driver voor, of toch andere oplossingen ............ Greetz
Link naar reactie
[quote:af33133364="MajinBuu"]1. nieuwste drivers downloaden en installeren. 2. firmware update van de brander. Khoop dat je hier iets aan hebt. :evil: MajinBuu :evil:[/quote:af33133364] 1: had ik al..... 2: tsja ook al.... Denk dat het aan dat ding zelf ligt, heb 'm al op verschillende systemen getest, ook hetzelfde resultaat, nou ja.... dan maar terug naar de shop :cry: Heb tenminste m'n garantie nog :roll: :evil: Thanx
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...