Ga naar inhoud

XP (prof) sluit niet af naar gebruik van webcam


Aanbevolen berichten

Het volgende probleem is bij mij gerezen. Ik heb tot nu toe geen noemenswaardige problemen gehad met het afsluiten van win XP. Maar ik heb nu een webcam de Logitech quickcam web gekocht en geinstaleerd met de aanwezige XP drivers en software. Deze webcam gebruik ik met het programma CUseeme. Alles werkt prima maar als ik de pc volgens het normale procude wil afsluiten blijft deze gewoon in het desktopscherm hangen. Ook de toetsencombinatie ctrl alt delete brengt helaats geen soelaas en moet ik de harde reset de powerknop gebruiken om hem uit te zetten. Met het gvolg dan weer bij het opstarten het hele controleren van de harde schijf. Als iemand een oplossing heeft graaaaag. P.S is er nog een dergelijk progamma als CUseeme met de zelfde mogelijkheden alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:6ee9ce080f="@l"]Heb dezelfde camera en bij mij werkte het geluid niet, wat nieuwe drivers gehaald bij logitech en alles draait goed hier. Werk wel met het progje van logitech zelf. Succes[/quote:6ee9ce080f] Ik heb de laatste drivers al geinstaleerd 6.0.1. Dus hier kom ik er niet mee helaats werkt dit niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...