Ga naar inhoud

Ik word gek.. help...


Aanbevolen berichten

Ik heb het probleem dat met windows 2k pro prgramma's als Quake III Arena, en andere spellen zomaar crashen met de error : quake3.exe has created an error and will be closed by windows. Iemand zei eerst dat het mijn geheugen was, toen ik het eruit haalde gaf hij de error niet meer, dus ik met de garantie em terug brengen, en krijg een nieuwe, terwijl die andere niet eens als kapot was getest. Nu krijg ik precies dezelfde foutmelding, met nieuw geheugen... Komt het dan doordat mijn processor te warm wordt, hij crasht altijd bij ongeveer 60 graden, ik heb een AMD Thunderbird 850 met een standaard Spire cooler (+-4300 RPM). Mijn processor wordt rond de 60 graden bij een zware belasting (3d spellen). Is er een grote kans dat het door de hitte komt? -Herc
Link naar reactie
1) Ik heb ze beide geprobeerd, win98 zelfde errors, maar dan met het schermpje taak beïendigen. En WinXP de winXP versie van dat :-? 2) Windows 98SE minder stabiel en raakt sneller vervuild dan win2k 3) WinXP -> ik kon q3a niet eens meer goed met genoeg fps spelen :cry: en zelfs Diablo II liep niet meer goed (AMD TB 850, Gef. 2 GTS mag je dat toch wel verwachten...) Ik ga in dit weekend denk ik een Super Orb kopen, kijken of dat iets uitmaakt... Maar, in ieder geval bedankt !!
Link naar reactie
Vergeten te zeggen : Ik heb nu beide kanten van mijn pc af geschroefd, eerst 1 en toen crashte ie ook. Na de 2e voor een tijdje niet meer, maar nu dus wel weer. Ik heb op de site van Thermaltake gekeken naar de nieuwe Vulcano 7+, die leek me wel wat :D Ik zal eens kijken of ik em hier kan vinden ergens, en dan proberen =).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...