Ga naar inhoud

mijn cd brander doe niets meer, en ik heb hem nodig vr werk!


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn lite-on cd recorder.(12102b-16x10x40) Sinds ik een update van nero heb uitgevoerd naar 5.7.7.8(origineel was 5. 5--) wordt er niet meer gebrand Ook heb ik sinds kort een kabel internet verbinding en daarom ook norton en zone alarm actief. Wat gebeurt er? Op het moment dat ik een cd wil branden(ongeachtt welk media formaat) en ik start het nrand proces, gaat hij aan het wer zogenaamd, maar er gebeurt niets. Indicatielampje wordt niet rood, maar hij gaat wel draaien. de voortgang indictors blijven steken(read op 96%, write op 3 %), en na ongeveer 7 minuten krijg ik de incdicatie burnprocess failed! De cd is intussen ook nog helemaal niet beschreven. Ik heb al dat ding eruitgehaald, opnieuw geinstalleerd, nero gede-en installeerd, andere software gebruikt, baat allemaal niets. Als ik een write test met nero uitvoer(apart onderdeel van het programma, want ik kan siendsdien ook bij het branden niet meer voor simuleren kiezen, alleen voor brnaden) gaat de indicator wel branden. Info: ik draai win 2000prof op een 800mhz 256 mb ram. Wie oh wie weet er n oplossing??, tot vorige week deed alles het, dus volgens mij kan het niet aan de lite on liggen! Groetjes Hans[color=red:3a66ecac40][/color:3a66ecac40][b:3a66ecac40][/b:3a66ecac40]
Link naar reactie
allereerst nero in de oude versie terugzetten. ik ken datzelfde probleem, maar het doet zich bij mij alleen voor als ik eerst de cd/dvdspeler heb laten draaien. heeft waarschijnlijk te maken met de aansluitingsconfiguratie van hd, cd en cdrw. doet hij het maw wel als je de cdspeler niet hebt geactiveerd na het starten van de pc?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...