Ga naar inhoud

Naar bestand printen en op een andere pc uitdraaien, hoe???


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag: Ik moet een best wel belangrijk document uitprinten, maar ik heb zelf geen printer. Het is niet mogenlijk om het in een normaal *.doc bestand op te slaan gezien het van een internetpagina komt met alleen een mogenlijkheid om een formulier uit te printen. Nu weet ik dat het mogenlijk is om naar een bestand te printen en het *.prn bestand op een andere pc uit te te draaien. Maar alleen weet ik niet hoe!!! Weet iemand dat toevallig??? M.v.g. Chris de Boden
Link naar reactie
Als je de juiste printer (die waarop je wilt gaan printen) hebt geinstalleerd, kun je naar bestand printen en vervolgens via flop oid meenemen om te printen. Heb je de verkeerde driver gebruikt b.v. voor een Canon BJC-200 en de printer waarop je wilt printen is b.v. een postscript printer dan kloppen de pagina omschrijvingstalen niet. Mocht je nog vragen hebben dan vinden we ze wel Bye Mike
Link naar reactie
Aanvulling: op de PC waarop daadwerkelijk geprint moet worden doe je vervolgens in een dosbox: [algemeen] copy /b filenaam lpt1: en je drukt op <enter> [voorbeeld] als de file op floppy staat en bv doc.prn heet: copy /b a:\doc.prn lpt1: <enter> [let op] Vergeet de dubbele punt na lpt1 niet, anders krijg je en file met de naam lpt1. PS de /b optie zorgt ervoor dat er in binaire mode geprint wordt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...