Ga naar inhoud

Wilde even aan de experts (jullie !) vragen of dit wat is...


Aanbevolen berichten

Computer: Intec high end AMD DDR-333 met DDR-333 geheugen en ata133 harddisk AMD ATHLON 2100 Atx 6009 miditower 40 GB harddisk 7200rpm ata 133 256MB intern DDr-333 geheugen (pc-2700) Soltek 75DRV5 DDr moederboard met KT333 chipset voor DDR-### en ata133 ondersteuning. PCI sound on board 64MB geforce 2 MX 400 VGA met TV- out (zonder monitor dus..) Acer 52 speed cd-rom drive/ Sony 1.44Mb floppy drive 240W Pmpo speakerset BTC 5201 ps/2 toetsenbord 3 knops scrollmuisje.. En dit voor deze prijs.....: 970 euro (incl btw) is dit wat of nie echt... Alvast bedankt voor de antwoorden, gegroet Maikel 8)
Link naar reactie
Wat wil je er mee doen? ik vind de pc een beetje uit balans, een zeer sneller cpu met een goed mobo, maar dan een beetje een zielig videokaartje erin. Wil je er op gamen gaat dat dus niet lekker. Is gamen niks voor je dan is het wel lekker. Ga er wel van uit dat het geluid redelijk is maar meer ook niet, onboard sound is meestal niet zo en de boxen zullen dat ook niet zijn.
Link naar reactie
[quote:de068378b1="hjs"]Wil je er op gamen gaat dat dus niet lekker. Is gamen niks voor je dan is het wel lekker.[/quote:de068378b1] Idd. En waarschijnlijk is het een beetje een overkill (die processor) als je niet gamed. Tenzij je andere zware toepassingen draait (fotobewerking, animatie, CAD ofzo). In dat geval is het misschien een idee om een wat lichtere proc te nemen en het geld ergens anders in te steken.
Link naar reactie
Ik heb een snelle pc nodig omdat ik volop bezig ben met het produceren van muziek. Die programma's gebruiken ook veel van je snelheid en geheugen vooral als je veel effecten in een nummer gebruikt. Ook wil ik los bij deze computer een goede geluidskaart kopen... welke lijkt jullie daarvoor erg geschikt? gegroet en bedankt alvast voor jullie mening.. Djmaikel 8)
Link naar reactie
Ah, dan is het wellicht niet onverstandig om toch voor die XP 2100+ te gaan nee. Maar dan nog is een andere videokaart beter denk ik... Ik ben niet echt op de hoogte van geluidskaarten. Ik zou ook andere boxen nemen dan die je nu op het lijstje hebt staan. Of je sluit je geluidskaart aan op je stereo natuurlijk, dan klinkt het nog beter :) En weet je zeker dat die HD groot genoeg is? Een WAVE-file neemt namelijk ongeveer 10 mb per minuut in beslag, dus dat gaat best hard. Ik weet niet hoe het zit met de files die die bewerkingsprogramma's genereren. Je bent zowiezo al een paar gig kwijt voor windows en programma's (tenzij je het heel erg kaal installeert).
Link naar reactie
Goede geluidskaart, voor prof gebruik? Audigy ofzo? en wat voor boxen neem je dan, of ga je het via een versterker aansluiten? Meer geheugen lijkt me dan ook geen overbodige luxe. en als je samples e.d. wil rippen ga dan voor een cdrom\dvd welke goed en snel is met DAE (digitale Audio Extractie) bv de LiteOn 16x DVD speler.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...