Ga naar inhoud

HP Photosmart 1115 cartridge


Aanbevolen berichten

Ik heb pas een nieuwe Hp Photosmart 1115 gekocht. Ik heb er een paar afdrukken mee gemaakt en de software zegt nou al dat ik 80 procent kleur heb en maar 30 procent zwart. Klopt het dat de cartridge die bij de printer zitten maar voor de helft gevuld zijn. Heeft iemand deze printer en wat is de ervaring met deze printer. Wat zijn goede imitatie cartridges. Weet iemand wat het groene lampje is als je print. :)
Link naar reactie
Veelal kun je cartridges kopen met meer of minder inhoud. Dit voor mensen die weinig printen. Bij de printer wordt meestal zo'n cartridge met een kleinere inhoud geleverd. Dus dan zijn ze wel sneller leeg dan bij een 'normale' versie. Ik heb zelf slechte ervaringen mbt tot navullen of imitatiecartridges van diverse merken. Van cartridges die alleen maar foutmeldingen gaven tot compleet lege exemplaren. Ben dus weer terug bij de originelen, maar ben het eens dat deze schrikbarend duur zijn. Omgerekend per liter kun je er beter vloeibaar goud in gooien ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...