Ga naar inhoud

3Com netwerkkaart doet het af en toe niet en af en toe wel..


Aanbevolen berichten

Als mijn Pc uit is geweest doet meestal de netwerkkaart het niet (3Com) maar na een herstart hoe maakt niet uit doet ie het wel.. Als ik kijk bij de hardware lijst (XP) dan zegt ie als ie het niet doet dat hij een netwerkcontroller heeft gevonden maar dat hij er geen drivers voor heeft. zet ik hem zelf op die drivers dan zegt hij dat hij de kaart niet aan kan zetten. reboot ik de Pc werkt alles in 1 keer goed. laat etc... maar de volgende keer heb ik exact hetzelfde probleem.. Who knows !
Link naar reactie
het hoeft niet per se zo te zijn dat je 3com NIC kaduuk is. Kan ook aan de software (XP) liggen. Maar goed er vanuitgaande dat XP goed werkt effe de volgende vragen / opmerkingen probleem ineens gekomen of altijd al gehad type 3com NIC bv 3c900b etc. isa / pci merk / type mobo BIOS instellingen al eens een ander slot geprob. andere drivers NIC al eens in andere PC geduwd en toen. Heb je geen zin om te "zoeken" naar de oplossing mmmwwwhhh voor 20 euro heb je een nieuwe realtek nic ! o, ja 3com NIC's hebben een levenslange garantie, dus als ie echt kapot zou zijn gewoon naar de winkel en ruilen dat ding
Link naar reactie
Op de vraag of het ineens is gekomen of altijd al zo geweest heb je geen antwoord gegeven, lijkt me heel belangrijk dat antwoord. En als hij het altijd normaal gedaan heeft en als je die kaart ook al eens in een andere pc heb gestopt met hetzelfde probleem, dat is dat ding toch echt kapot volgens mij hoor. Zeker een 3com dat werkt in alles en iedereen, dus volgens mij een enkeltje vuilnisbak.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...