Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik woon te veraf om te helpen. Laat de USB mogelijkheid achterwege. Ethernet is beter ook voor de toekomst. Wie gaat de telefoon aansluiting voor je splitten ? Hen je een platte aanlsuiting of een ronde ? Kan je zien waar je telfoon (meterkast) het huis in komt. Is het rond dan heb je aparte contact doosje nodig. Alternatief is dat de KPN het voor je doet (kost wel extra) en dan aan ze vragen of ze de ethernet voor je doen omdat je een handicap heb. Ze moeten je wel helpen net als de forum leden die je willen helpen. Succes 8) Wel fijn hoor die ADSL ? Welke provider heb je genomen ? Ik heb xs4all en ben heel tevreden
Link naar reactie
Zo moeilijk is het niet hoor... Zou je graag willen helpen, ik woon aleen in Velserbroek (bij Haarlem). Je douwt gewoon die kaart in zo'n wit slot (PCI). En als je winXP heb gaat de software waarschijnlijk auto (bij mij wel :wink: ). Het kan btw ook zijn dat je een oue NIC krijgt voor een ISA slot (die zijn zwart, en waarschijnlijk heb je ze nie eens), maar dat denk ik niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...