Ga naar inhoud

PS/2 naar serieel ??


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En een grote kans dat het NIET werkt. Toetsenbord 90 procent (zonder multimedia functies) Muis 5 procent; en dan ben ik nog optimistisch ! Ik heb hier 3 van die dingen liggen en ze werken voor geen meter. Alleen als je bv een muis EN verloopplug in 1 pakket koop, dus waar de verloopstekker in de doos erbij zit, dan werkt het 100 % Ikzelf snapte niet waarom het niet zou werken, maar door ervaring ermee..........................................
Link naar reactie
Dat kan je wel zeggen :D Ik ben toendertijd bij 3 verschillende winkels langsgeweest voor zo'n verloopding en allemaal zeiden ze dat het werkt! nou mooi niet; tenslotte bij CrazyHans (ik weet niet of je die ken; zit in Rotterdam) zeiden ze dat je echt puur geluk moet hebben dat het werkt. Daar uiteindelijk die set gekocht (muis en verloopstekker). JIJ GELUKSVOGEL
Link naar reactie
hahaha maar dat is wel bij mijn oude pc, dus ook met zo'n seriele aansluiting. ik weet niet of het poortje zelf er iets mee te maken heeft? want ik weer voor een ander toetsenbord, (pc van mijn moeder hehehehe) een verloopstukje van ps2 naar GROOT EN ROND (ik weet niet hoe het heet) moeten kopen moeten kopen en die doet het ook...
Link naar reactie
ik geloof je! :wink: ik wilde alleen maar ff een voorbeeld geven van nog een verloopstuk die het wel doet... :oops: ik doe ook altijd alles fout snik snik snik :cry: hahaaha. Hey heb je ook een tip voor een toetsenbord waar een 0,4 liter glas coca cola overheen is gevallen??? :( na ongeveer 6 maanden doet dat ding het (nog steeds) niet. als ik q w e r t of y typ dan komt er gelijk een cijfer mee...
Link naar reactie
[quote:e0a15754e8="Mista Outlaw"]Hey heb je ook een tip voor een toetsenbord waar een 0,4 liter glas coca cola overheen is gevallen??? :( na ongeveer 6 maanden doet dat ding het (nog steeds) niet. als ik q w e r t of y typ dan komt er gelijk een cijfer mee...[/quote:e0a15754e8] Ja hoor....leg je toesenboord eerst onder een kopiërmachine...., haal dan alle toesten eruit met een theelepeltje, boen toesenbord desnoods in een bak soda af....toetsen weer indrukken mbv kopie, en klaar. Of is dit te simpel gedacht? :-?
Link naar reactie
hahahahhaah; nou ik lees ook heel vaak posts van jouw met hele goede tips !!!!!!! Dus niet getreurd :wink: en over dat toetsenbord; Je moet die cola ook in je mond gieten, een toetsenbord heb echt nooit dorst hoor. Ik weet niet wat voor een toetsenbord het is; een goedkoop kreng zou ik gelijk in de sloot gooien (sorry, milieu activisten) is het een duurdere of ben je er echt aan gehecht, moet je hem uitelkaar halen. Alles goed reinigen met, had ik ergens gelezen gedistilleerd water. De contacten op het toetsenbord zijn natuurlijk kleverig geworden en zullen nooit meer (goed) geleiden bij het indrukken van een toets. Ik zou het ; als ik jouw was; alleen doen als het een waardevol toetsenbord is. Het is echt een t#@$%#@ werk. Maarja, zo blijf je wel van de straat.
Link naar reactie
gefeliciflapstaart je hebt 100 berichten! ok ik zal voortaan altijd doen wat mijn mammie zegt :oops: :lol: hahahaha nu kan ik eindelijk eens die toetsenbord gebruiken, ik had tegen mijn ouders gezegd dat ik mijn oude toetsenbord toch fijner vond met typen e.d. woehahahahahaha [img:0823e79370]http://www.lucifer.com/~sasha/graphics/devil.jpg[/img:0823e79370] whoops beetje groot
Link naar reactie
101 dalmatiers. Doe je best, het is wijs om wijs te willen zijn :D Hahaha, nee just kiddin'. ik laat nog wel horen of het gelukt is of niet. morgen en overmorgen moet ik nog mijn examens wiskunde en natuurkunde nog leren namelijk... :cry: Echt geen zin in. Maar ik vind wel wat tijd :P :P :P ik ga nu slapen moet morgen weer vroeg op. (nog een keer :cry: ) allemaal bedankt voor jullie antwoorden
Link naar reactie
Je hoef nergens op te letten, gewoon het hele bord ermee schoonmaken met een zachte borstel (dus geen staalborstel) :P Daarna goed laten drogen in de zon, die er niet is :P :P Enne Mista ff wat anders. Dacht je nu echt serieus dat ik er alles aan wil doen om je in te halen, is echt onzin hoor. als je nou een geldprijs aan vast had gezeten!!!
Link naar reactie
[color=red:8ae7ddb840]5 euro[/color:8ae7ddb840] hahahah. nee juz kiddin ik maakte maar een grapje omdat je zinloze dingen aan het typen was, en zo krijg je wel snel je posts bij elkaar snappie? :) hahahah. ik ga nu ff die toetsenbord gewoon onderdompelen in gedestilleerd water :) maareh ik weet niet of je het weet maar er zit aan de achterkant wel een bord met chips erop... daar mag toch geen water overheen of zie ik dat nou verkeerd??
Link naar reactie
Ik vind het pas zinloos als je honderden euro's uit ga geven voor een microsoft pakket. Dus die post van mij vond ik niet zinloos. En...... Wie had het over onderdompelen!!! :lol: :lol: :lol: Gewoon met een zachte natte borstel boenen. En waarom zouden die chips niet wat nat mogen worden. Ten eerste kan er nooit water IN. En zolang er geen spanning op staat (ook geen electrostatische) en je het daarna goed laat drogen kan er echt niks mee gebeuren. Let wel, dit is een manier om iets wat niet meer werkt toch weer te PROBEREN te laten werken. Niet dat je nu ineens je hele computer in een emmer water stop :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...