Ga naar inhoud

Problemen met spellen :


Aanbevolen berichten

Ik heb hier laatst een oproep gezet over dat mijn pc vaak de melding gaf : *programma naam* has created an error and will be closed by windows. (Ik draai Windows 2000 Pro.) Als laatst kreeg ik een reactie dat het msischien wel het geheugen kon zijn, ik heb dat dus vervangen en daarna deed ie 't perfect, enige is dat ik nu weer pcies hetzelfde heb. Ik speel altijd met een half open kast, dus daar kan het toch niet aan liggen. En nu heb ik ook nog een probleem met GTA3, als ik een langere tijd speel, crasht mijn pc met een blauw scherm (i.p.v. reboot) en dan zegt ie dat mijn display driver een fout eheft gemaakt. Mijn vraag, weet iemand wat hier aan de hand zou kunnen zijn? Ik heb nu Nvidia Det. 23.11, omdat daar de refresh. fix nog werkt. De orginele Asus drivers al geprobeerd, en toen gaf ie bij een ander spel (Freedom Force) een blauw scherm met dezelfde display driver error. mijn systeem: - Amd Thunderbird 850 - MSI K7T Turbo 2 - 384mb sd ram (128mb pc100 + 256mb pc133) - Asus V7700 Deluxe (Gef. 2 GTS, met TV out, cam in en VR(3d bril) out) Vid. Drivers : Det. 23.11 + Nvidia refresh rate fix[/code]
Link naar reactie
ga er niet altijd vanuit dat een open kast een koeler systeem geeft..... als de koeling doordacht is zal die beter funktioneren met een gesloten kast, als je de zijwand open laat zal de luchtstroom in de kast niet meer goed funktioneren en kan het zijn dat b.v. de processor warmer zal worden.
Link naar reactie
Inderdaad, ik ben zel fvan mening dat een goed luchtstroom door je PC een betere koeling geeft dan met een open kast te spelen. 2 kast koelers erin 1 voor die aanzuigt en 1 achter die dus afzuigt waardoon je een constante stroom koele lucht door je PC stroomt.. Natuurlijk is een goede koeler op de processor ook essencieel.. Bij mij heeft dit alles mijn systeem veel stabieler en dus ook koeler (had eerst dezelfde problemen die jij had) laten draaien. En heb het spul allemaal in Leeuwarden gehaald. En vind het eigenlijk heel raar dat je in leeuwarden woont en niet weet dat norrod daar zit. Komen al mijn sytemen vandaan (wel zelf bouwen want anders vergeten ze heel veel, erg slim zijn ze daar naelijk niet maar wel goedkoop) kijk voor het adres op www.norrod.nl suc6 JK
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...