Ga naar inhoud

Water & een digitale camera!!


Aanbevolen berichten

[quote:1f91abd3f9="@l"]Hoi; je zegt "wat besproeit"! Zou me daar niet te veel zorgen over maken. Spatwaterdicht is zo'n uitspraak. Maar zoals hierboven al staat: alles eruit wat eruit kan, batt-geheugen.... open laten staan en rustig in een warme-droge ruimte laten opdrogen. Hoe is het gebeurd?[/quote:1f91abd3f9] Ik probeerde een emmer water over iemad te gooien maar helaas stond er iemand naast met een camera, er zit wel wat vocht achter het display, inmiddels gaat dat langzaam weg. Ik heb de batterij eruit gehaald en het apparaat met de fohn behandeld! Bas
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote:bad4560e03="Henny"]Volgens mij mogen digitale camera's niet onbeschermt in de zon staan. Ik denk dat die fohn wel een goed idee was, mits je hem natuurlijk niet op de heetste stand gebruikt hebt. Maargoed we zijn alweer een maandje verder......doet die camera het nogsteeds?[/quote:bad4560e03] Nee, maar ik bedoelde ook niet in de brandende zon met een temp. zoals die van gisteren.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[quote:ed3d62e2a8="Henny"]Volgens mij mogen digitale camera's niet onbeschermt in de zon staan. Ik denk dat die fohn wel een goed idee was, mits je hem natuurlijk niet op de heetste stand gebruikt hebt. Maargoed we zijn alweer een maandje verder......doet die camera het nogsteeds?[/quote:ed3d62e2a8] We zijn inmiddels al een aantal maanden verder en het gaat nog prima :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...