Ga naar inhoud

free ram , onvoldoende systeembronnen


Aanbevolen berichten

Ik heb een dell dimension pentium 3 , 128 mb sdram, 20gb,windows 98 Ik heb de C schijf net geformatteerd, netwerkkaart geinstalleerd en adsl aansluiting voorelkaar gekregen Ik heb nog niet veel geinstalleerd: wel Kazaa en msn, mcafee Probleem is nu dat ik nu alweer problemen heb met meldingen, te weinig systeembronnen Rambooster geinstalleerd: % free ram zit regelmatig in het rode gebied , gemiddeld 10% Ook als er geen adsl verbinding is en er geenzichtbare programma's draaien gem CPU gebruik 35 % mcafee geeft geen virusdetectie Is dit nu normaal? Wat kan ik er aan doen? bij voorbaat dank Annemiek
Link naar reactie
In principe; en zeker bij een schone install hoort daar alleen Explorer en systray te staan. Ook rundll32 kan daar bij staan. Probeer de volgende processen die er draaien af te sluiten en kijk wat er gebeurd. - Msmsgs dat is een onderdeel van MSN Messenger - Dat Loadqm is ook een onderdeel van MSN, die er voor zorgt dat MSN opgestart word bij het opstarten van de PC - Rnaapp heb volgens mij met je externe toegangsadapter te maken.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...