Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik krijg mijn scanner (hp 5200 c )niet aan de praat met windows xp prof met windows 95-98 en me lukt dat wel.ik heb de oude software verwijderd en de nieuwe software van hp 5200 c van de hp side gedownload,maar geen resultaat .ik heb mijn printer met usb aan gesloten en mijn scanner ook; geen resultaat.ook via mijn printer (parallel)doet hij het niet ook doe hij het niet alleen op de parallelle poort naarmijn pc. wat doe ik verkeerdof wat gaat er fout? (usb en parallel snoeren en poorten zijn oke daar andere apparatuur het er wel op doet. wie helpt mij uit de problemen?
Link naar reactie
Windows XP heeft nogal wat problemen met scanners. Probeer het eens op de volgende manier. Verwijder alle software van de scanner die je tot nu toe hebt geinstalleerd. Kijk ook of de drivers weg zijn. Installeer dan de software zonder de scanner te hebben aangesloten. Zet de PC uit en sluit de scanner aan. Als alles goedgegaan is dan zou nu windows geen problemen meer mogen geven met de scanner.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...