Ga naar inhoud

welke externe brander voor laptop???


Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen, Ik zoek in de toekomst voor mijn laptop, een ext. brander. Heb USB 1.0, een firewire en pcmcia slot- aansluiting en wil één van deze gebruiken. Wat is aan te bevelen??? onder WIN XP home .. Ik ben reuze benieuwd naar jullie ervaringen. En is dit 2de hands betrouwbaar? of moet ik doorsparen voor een nieuwe... please !!!! groetjes. Paula. [ Dit bericht is bewerkt door: paula51 op 2002-05-14 19:22 ] [ Dit bericht is bewerkt door: paula51 op 2002-05-14 20:49 ] [ Dit bericht is bewerkt door: paula51 op 2002-05-14 20:58 ]
Link naar reactie
[quote:19b292766f] Op 14-05-2002 22:06 schreef JP-Sjonnie: Misschien een stomme vraag, maar is het niet mogelijk om je CD-ROM van je notebook te vervangen door een Combodrive? (DVD-ROM + CDRW), of door een gewonen brander? Volgens mij is dit de goedkoopste oplossing, maar het moet natuurlijk wel mogelijk zijn in je notebook. [/quote:19b292766f] Hoi Op zichzelf beslist geen stomme vraag. maar er zit een dvdspeler in de notebook en ivm de garantie wil ik dit zo laten. een combidrive plaatsen was niet mogelijk , wel een cdrw plaatsen, maar ik wil de dvd niet missen. dilemma?!? Ik zou graag willen weten welke poort het meest geschikt is voor zo'n writer.. groet. Paula
Link naar reactie
Tja welke poort is het meest geschikt. Ik vind de Firewirepoort het beste, omdat de erg snel is. Ik gebruik zelf de USB poort, maar mijn brander is ook maar 4x4x24. Dit is overigens een interne brander ingebouwd in een externe behuizing. Wil je een snellere brander, bijvoorbeeld een 10x, dan moet je sowieso via een andere poort, want USB 1.0 gaat maar tot 4 speed (misschien nog 6X). Wat ik je wel aanraad, is een brander met accu. Mocht de stroom uitvallen, dan brand ie dus gewoon verder. Verder qua merken, ben ik er niet meer zo in thuis. Succes verder met je zoektocht
Link naar reactie
[quote:fed0e4217d="JP-Sjonnie"]Tja welke poort is het meest geschikt. Ik vind de Firewirepoort het beste, omdat de erg snel is. Ik gebruik zelf de USB poort, maar mijn brander is ook maar 4x4x24. Dit is overigens een interne brander ingebouwd in een externe behuizing. Wil je een snellere brander, bijvoorbeeld een 10x, dan moet je sowieso via een andere poort, want USB 1.0 gaat maar tot 4 speed (misschien nog 6X). Wat ik je wel aanraad, is een brander met accu. Mocht de stroom uitvallen, dan brand ie dus gewoon verder. Verder qua merken, ben ik er niet meer zo in thuis. Succes verder met je zoektocht [/quote:fed0e4217d] :D Yes, Dat is een antwoord wat ik ter harte zal nemen. Bedankt, J.P-Sjonnie. :lol:
Link naar reactie
[quote:5d6d4f2f92="JP-Sjonnie"]Tja welke poort is het meest geschikt. Ik vind de Firewirepoort het beste, omdat de erg snel is. Ik gebruik zelf de USB poort, maar mijn brander is ook maar 4x4x24. Dit is overigens een interne brander ingebouwd in een externe behuizing. Wil je een snellere brander, bijvoorbeeld een 10x, dan moet je sowieso via een andere poort, want USB 1.0 gaat maar tot 4 speed (misschien nog 6X). Wat ik je wel aanraad, is een brander met accu. Mocht de stroom uitvallen, dan brand ie dus gewoon verder. Verder qua merken, ben ik er niet meer zo in thuis. Succes verder met je zoektocht [/quote:5d6d4f2f92] :lol: een aparte accu kopen voor als de stroom eens uit valt? Is dat niet een beetje overdreven??? :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...