Ga naar inhoud

ervaring met de Multimedia PC van Appie Heijn ?


Aanbevolen berichten

Deze bedoel je: [quote:f74333e194] Model: Fujitsu Siemens Scaleo 600 Processor: AMD Athlon XP 2000+ Harde schijf: 80 Gb Intern geheugen: 512 Mb Met: modem, DVD, videokaart, CD-ReWriter, speakers Exclusief monitor 1699 EURO[/quote:f74333e194] Tja, wat zal ik er van zeggen. Mij lijkt 'ie erg duur. Want hij is exclusief monitor!!! En als je die er nog bij wilt kost het nog eens 269 EURO: [quote:f74333e194]Model: Fujitsu Siemens C792 Kleur: Computer grijs Formaat: 17 inch 269 EURO[/quote:f74333e194] Ik denk dat je beter zelf iets samen kunt stellen (en dan door een zaak in elkaar laten zetten) of een 'no-name' systeem kunt kopen (dus geen echt merk net als Fujitsu-Siemens, maar gewoon bij bv. Mycom om maar eens wat te noemen), maar wel met merk/qualiteitsonderdelen erin.
Link naar reactie
Kijk als voorbeeld eens op de site van [url=http://www.mycom.nl]mycom[/url]. Wat al een aardig eind lijkt op het AH systeem is het "Adventure Extreme" systeem. Dat is in feite een basis systeem, maar je kunt veranderen/uitbreiden wat je wilt... Dat systeem kost vanaf 1125 EURO, [b:af4bdc7df0]incl.[/b:af4bdc7df0] monitor. Evt kun je ook eens wat rondneuzen in de http://www.tweakers.net pricewatch. Daar staat ook een lijst met computerzaken (+ beoordeling van de service enzo). Want als je nog wat rondkijkt vind je vast nog wel een goedkoper/beter systeem... Ik vind de beschrijving van het AH systeem erg summier. Want wat voor type geheugen er bijvoorbeeld in zit staat er niet, laat staan meer info over onderdelen als moederbord enzovoorts. Daarnaast koop ik persoonlijk liever een pc bij een computerzaak, in verband met garantie enzo. Want als er wat mis is hebben ze bij een computerzaak onderdelen bij de hand, terwijl ik niet weet hoe het bij de AH gaat (on site garantie???). Wat ben je precies van plan om met die pc te gaan doen??? Dan kunnen we ook wat gerichtere adviezen geven mbt allerlei onderdelen.
Link naar reactie
Als je niet veel verstand hebt en ook niet van plan bent op te doen over een pc met windows dan zijn merken als Fujitsu, Compaq, Dell, Packard Bell best goed denk ik. Wil je iets nieuws over 2 jaar dan koop je een nieuwe. Wil je je een beetje gaan verdiepen dan zou ik een PC zelf samenstellen zoals voorgaande reacties voorstellen. Maak wel goede afspraken over garantie vooral de 1e 2 maanden.
Link naar reactie
Hoi Emiko Heb pas een Aldi systeem gekocht en die is best redelijk , het heeft voor en nadelen een Merk pc. Normaal liet ik een systeem bouwen maar deze aanbieding was heel goed. Maar met overklokken ed loop je toch tegen problemen aan, ook als je net iets andere software wil ed. Als je dit systeem bekijkt en denkt dat is het prima gewoon doen. Heb ook de Siemens Scaleo 600 gezien bij een vriend, is een keurige pc die goed te gebruiken is, helemaal klaar en je hoeft er niets aan te doen. Heb je wat verstand van een pc dan kun je voor minder geld een zelfde configuratie maken , heb je geen idee hoe dat moet dan denk ik dat he heel verstandig is een goed werkend compleet systeem te kopen. Zit een mooi kast bij en goede componenten en een goede helpdesk en service apparaat. Succes met je keuze en veel plezier met je pc
Link naar reactie
[quote:381cbfa3e8="Bosje"]Wil je je een beetje gaan verdiepen dan zou ik een PC zelf samenstellen zoals voorgaande reacties voorstellen. Maak wel goede afspraken over garantie vooral de 1e 2 maanden.[/quote:381cbfa3e8] Wat ik bedoelde is dat je zelf bepaald welke onderdelen er precies in gezet worden (dus merk en type). Je kunt dan voor en bedrag van 75 a 100 gulden de pc in mekaar laten zetten. De garantie is gewoon 1 jaar, op sommige onderdelen langer (bv moederbord, monitor, videokaart). Ook als je het zelf daadwerkelijk bouwt heb je gewoon recht op garantie, tenzij je echt iets aantoonbaars fout hebt gedaan dacht ik...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...