Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dames/heren forum, ik heb een vraag. Na installeren van de driver van de NETRAID 1 kaart in m'n netserver E800 van HP onder Windows 2000 advanced start de boel niet meer op :sad: Ook niet save mode, ook niet last good ... Is er een mogelijkheid om de NTFS schijf te benaderen en het laden van die bewuste driver uit te zetten? Of heeft er nog iemand anders een idee/oplossing hiervoor?
Link naar reactie
bedankt voor je antwoord ! de schijven aan de IDE hangen is geen optie, want het zijn SCSI schijven. opstarten zonder de schijven is ook erg lastig. al met al een vaag probleem, heb het vandaag nog een keertje geprobeerd, eerst NT4 enterprise installatie, gaat perfect, daarna W2000adv upgrade eroverheen, gaat ook goed. kijk ik dan bij m'n hardware inventory, zie ik een scsi device met een vet uitroepteken (driver niet geinstalleerd). driver gedownload bij HP, installeren, vastlopen en definitief vast. ook na repair via de upgrade cdrom. kga ook nog maar even op de HP site zoeken of dit een bekend euvel is. je@n
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...