Ga naar inhoud

Philips RW 3610 (gek wordt ik ervan)


Aanbevolen berichten

Hallo, Philips als sec.master (verder niets op kabel), via de bios wordt hij herkend, met flas 3.09 NIET. Easycd geinstalleerd en alles loopt vast. Wat kan ik nu nog doen. Behalve schoonmaken waarvan ik ook niet precies weet hoe dit moet! Ik heb heel veel gelezen uit de forums, maar kom zelf niet verder. HELP ! S.V.P.
Link naar reactie
Sorry dat ik het zeg hoor, maar opzich is de 3610 een goede brander. Ik zelf heb de externe uitvoering die je op de parallelle poort aansluit als reserve en dat dat ding draait in ieder geval perfect onder windows ME. Maar ja de techniek verandert dus ook software. Dat iets hardware matig niet meer werkt bij nieuwe software, dan is het nog maar de vraag bij wie ligt de schuld. Verder waarom wel investeren in nieuwere software (al zie ik zelf niet zo het nut in XP en over 2 jaar is er al weer een opvolger), maar niet investeren in nieuwe hardware. Kortom als je de laatste firmware bij philips download en je gebruikt windows 95, 98 of Me dan is er niks aan de handen werkt het apparaat goed. Trouwens met de laatste firmware upgrade kun je ook 800mb cd's branden [ Dit bericht is bewerkt door: pdexie op 2002-05-12 00:02 ]
Link naar reactie
Nou, ik heb ondertussen al een andere brander. een Acer en echt nooit geen problemen; ook niet onder XP. En nog ff dit: Dat er ooit een opvolger kom van XP dat is zeker, maar dan kan de hardware en ik bedoel een patch of upgrade van die hardware toch ook wel geschreven worden door de leverancier. hiermee doel ik dan op Philips, nou spullen van hun hoef ik echt nooit meer. Verkopen is 1, maar bijblijven ............ spiderned
Link naar reactie
[quote:0f518f896b="erbe"]Belt een man naar de Philips toe en zegt: Jullie slogan is toch "Lets make things Better"... Ja, zegt de persoon aan de andere kant van de lijn, dat klopt!. Zegt (schreeuwt die man): :D DOE DAT DAN OOK.!!!!!!!![/quote:0f518f896b] Toen Philips op de markt begon te komen met PC monitoren waren deze vanwege de (toendertijd) goede prijs / kwaliteit niet aan te slepen. Hierdoor werd Philips vaak door leveranciers opgebeld met de verwijzing naar hun reklame en het verzoek of ze dit niet konden veranderen in "Lets make thinks" :lol: :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...