Ga naar inhoud

Wie heeft ook een HP Pavilion en weet waar die herrie vandaa


Aanbevolen berichten

Sinds november vorig jaar heb ik een HP Pavilion 7945. Ik zou normaal denk ik geen HP kopen maar omdat deze via een pc-prive project maar de helft van de gewone waarde kostte heb ik deze gekocht. Hij bevalt me op zich wel goed, alleen is er iets wat me mateloos irriteerd. De kast maakt behoorlijk veel herrie, veel meer dan mn oude Highscreen pc. Komt dit doordat de P4 extra veel koeling nodig heeft of ligt het gewoon aan de kast of de ventilatoren? Is er iemand die ook een HP uit de Pavilion reeks heeft en dit "probleem" ook kent? Wat zou hier eventueel aan te doen zijn?
Link naar reactie
Heb hier als server nu een HP Kayak Xas staan. Maakte in het begin ook een kolere herrie. Bleek dat er in de kast een eigen kunststof luchtkanaal achter de systeem ventilator zat. Plus nog wat kunsttof prullaria om het moederbord. Dit eruit gesloopt, alle ventilatoren goed schoongemaakt( 2e-hands, wat wil je), Hij maakt nu nog maar een kwart van het lawaai.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...