Ga naar inhoud

Phono PreAmp studio / Nero wave editor / EN TOEN


Aanbevolen berichten

Na PreAmp aangesloten te hebben op de geluidskaart (sb live), verbonden met platen speler Sansui DA P500, heb ik er ongeveer 2 dagen (regelmatig computer uit een aan gezet).platen mee opgenomen. EN TOEN:de enigste verandering die ik boen heb gedaan dat is alle netsnoeren aangeloten op geaarde stekker dozen. Nu blijven de invoer-meters tussen de 80/60 db staan hoe hard ik het ook zet. Nomaal moeten deze richting de 20 db gaan. En is de invoer teregelen. WAT KAN ER MIS ZIJN!!!!!????
Link naar reactie
Door het aansluiten van je stekkers op stopcontacten met randaarde heb je zogenoemde aardlussen (afscherm lussen) gemaakt. Hierdoor ontstaat een situatie waarbij behoorlijk wat brom signaal kan ontstaan. Vermoedelijk is dat wat bij jouw is gebeurt. Wat was de reden dat je dit veranderd hebt???? Kijk eens wat er gebeurt als je van de audio installatie de aarde los gooit.
Link naar reactie
Hallo Pivot, bedankt voor de Tip. Ik heb alles weer op gewoon stroom gezet maar zonder resultaat. Ik snap er helemaal niets van. Kan het misschien zijn dat er iets op de geluidskaart of in PreAmp stuk is. Ik krijg wel geluid op mijn speakers. De reden waarom dat ik alles op geaard gezet heb was omdat ik vond dat er wel erg veel op een gewoon stopcontact zat met door-verbindingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...