Ga naar inhoud

hoe werken met twee besturingssystemen op twee schijven?


Aanbevolen berichten

Natuurlijk kan dat. Ik neem aan dat beide systemen staan op primaire partities, in welk geval je bv met [b:1effab0aed]BootMagic[/b:1effab0aed] tussen deze 2 kunt schakelen. Een iets uitgebreidere beschrijving van de situatie en de gewenste oplossing is in dit geval trouwens geen overbodig luxe.
Link naar reactie
ik neem aan dat ze beide in je komputer ingebouwd zitten, ander zou je het met een zgh wisselslede kunnen doen. als je een beetje modern moederbord hebt met een award-bios kun meestal in de bios de boot volgorde instellen. C-A-CDROM o.i.d., maar ook kun je istellen dat je van bv D wilt booten. experimenteer daar eens mee
Link naar reactie
dit topic kan gesloten worden. Heb nl het antwoord al gekregen via "software-OS Windows". Het gaat om win 98 en 95. Dit omdat mijn scanner niet wilde werken onder 98 sinds ik een webcam heb. Maar omdat 95 geen usb-poort herkent werkt mijn scanner, die op de printerpoort is aangesloten, nu wel. Bedankt voor alle tips....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...