Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi Mensen Ik wou ff weten hoe iedereen het probleem oplost met zijn kabels achter de computer. Ik heb erg veel kabels liggen; muis, toetsenbord stuur joystick, printer, scanner etc het grootste probleem is nog me speakerboxen, 6 kabels d8 ik die naar alle kanten gaan. Ik heb nu kabeloprollers gebruikt en alles met Tierap bij elkaar gebonden maar zijn er goede manieren zodat ik alles een beetje weg krijg, en hoe doen jullie dat probleem met die kabels oplossen? GREETZ Stefan
Link naar reactie
Ik heb dit gevecht al opgegeven. Ik heb de kabels "netjes" achter de computertafel hangen. Er is volgens mij een kabelgeleider in de handel in een spiraalvorm. Hiermee kun je de snoeren bundelen. Gaat het trouwens wel goed als je de snoeren in zo's snoer-organizer oprolt. Volgens mij mag je dat bij bepaalde kabels niet. Je maakt op deze manier een soort spoel.
Link naar reactie
Koop maar gelijk een goot in plaats van een gootje: ik heb ze in formaat 5 x 12 en dat is ideaal, want dan kan je te lange kabels heen en weer leggen in de goot(de hoogte van 12 cm is genoeg voor een 180 graden bocht) Ik heb bovendien de goot achter aan mijn buro vastgemaakt, dus nergens draden te zien en ik kan zonder problemen mijn buro verplaatsen (zonder dat dan plotseling je monitor of keyboard van je buro getrokken wordt als je vergeet een draadje los te maken). PaulusP
Link naar reactie
Ik dacht dat wirless lan,toetsebord en muis een hoop zou oplossen. Het heeft de spagetie alleen nog maar vergroot. Tiereps is leuk maar een pruller en try out als ik moet deze iedere keer weer los knippen. Ik hierdoor al eens een nieuwe kabel aan mijn monitor moeten zetten. (beschadigt met het los knippen). Het kabelgoot idee is wel wat. Alleen heb ik het probleem dat de kabels 3 kanten op gaan. 1 telefoon,kabel internet, geluid en s3 video. 2 220V en luidsprekers. 3 monitor, toetsenbord, muis en microphone. Dat wordt een ingewikeld boeltje met al die goot. Mijn PC staat in een verijdbare kast zodat ik er makkelijk achter kan. Ik heb een aantal lange kabels met PTT elastieken aan mijn bureau blad op gehangen zodat ze uit het zicht hangen en niet onder de wielen van de kast komen. Misschien is dit een idee. Hardware developpers: Help ons!!!!
Link naar reactie
Ja wireless dingetjes zijn wel leuk en aardig en ik weet ie of het helpt maar het is wel erg duur.:sad: Ik wil iets van een houten kastje op me 2e versterker leggen en daar me kabels induwen want ik heb een complete kast hier staan en zo'n goot past nie echt. En Tirap is leuk voor kabels die je er (bijna) nooit uithaalt maar het helpt wel vind ik. GREETZ Stefan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...